Bringisen skrev:Busa Trond skrev:Skal man ligge å jage på asfalt er også min erfaring at Ducatin er best. Og den blir bare bedre og bedre hvor fortere det går, i forhold til sine konkurrenter.
Det er den helt sikkert, men skal man ligge å jage på asfalt finnes det jo plutselig mange alternativer selv om Ducati er Ducati. Og til slutt er det vel en grense på hvor fort det bør gå

Det er et faktum, at alle de testede syklene, + BMW og Honda er fantastiske sykler til turbruk.
Det som skiller er mindre ting, og personlig smak er helt avgjørende for riktig valg.
Den ensidige hausingen av BMW som kommer fra Bergen i disse dager, er ikke jeg helt enig i,
men den kan absolutt være riktig for han fordet.
Nå har jeg som kjent Triumph Explorer selv, og har hatt den i 2 fulle sessonger (rullet 45000 km).
Jeg har prøvet Multistrada, GS1200 2013 og Honda VFR1200X både med og uten automatgir. :-)å
Med hånda på hjertet ville jeg garrantert valgt Explorer igjen om det ikke hadde vært for
hovedimportøren i Stockholm. Nå vet jeg ikke sikkert.
Både jeg og
BusaTrond ellsker sykklene våre.
AJ var skuffet etter sin test av samme sykkel.
Her må det prøvekjøres, og prøvekjøres lenge og på flere typer veg for å finne den
som er mest riktig.