Ja den er råtøff og jeg prøvde versjonen uten R tidligere i høst. Flott motor , det var vel det som fremhevet seg mest i positiv retning.
Ellers synes jeg de sorte Zega Pro koffertene var veldig tøffe til denne sykkelen. Selv vurderer jeg slike kofferter på min, men hadde tenkt dem i aluminiums farge. Ble litt i tvil etter dette bildet. På min sykkel er dog fargen blå og rammen aluminiums farget.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Helt klart, spør du meg!
Jeg har ingen problemer med å kjøre Stelvio'en på grusveier, noe jeg gjør hele sesongen siden de siste få hundre meterne hjem er grusvei.
Men å dra på årntli eventyrtur med denne tunge sykker'n kommer aldri til å bli aktuelt. Og med årntli eventyr er bildet som ZZR-Erling la et godt eksempel på
Nei, for meg så egner Stelvio'en seg best til de lange turene på asfaltveier. Også uten problemer på typisk dårlige norske asfaltveger. Men utfordrende kjøring på grusveier skal i hvert fall jeg med mine ferdigheter avstå fra å gjøre for mye av, selv om jeg tok en tur på denne veien sensommeren i år... :
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Har utroooolig lyst på en slik Freeride 350 også Prøvesatt en slik hos AMD, og ble forelsket med en gang
Er ikke så gæli i pris heller, ferdig registrert... Men spørsmålet er om det hadde veid opp for hvor mye jeg hadde endt opp med å brukt den...
En mandig sykkel som ikke passer for puslinger
Jeg har sett oversiktsbilder av denne doningen , og jeg tenker at den er så brei at det går på bekostning av håndterbarheten når den trengs som mest
Likevel en flott sykkel
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Den er vel mekka sammen i en garage.
Plata mellom kåpa og instrumentene på styret ser ihvertfall ikke ut til å være made in japan.
What is this thing? Liksom :)
Vel ser jo at det er en W-motor, men looket ellers er mye GS..hehe...snooodig :-)å
I følge noen borte på advrider er det en Goldwing motor, 1150GS ramme og gaffel, tank og kåpe foran og en Aprilia Pegaso bakende (kåpe, sal, ramme...) Og en baksving fra F650GS.... En salig blanding!
Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Hehe, ja da er det jo mulighet for de andre å ta førsteplassen
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Skal man ligge å jage på asfalt er også min erfaring at Ducatin er best. Og den blir bare bedre og bedre hvor fortere det går, i forhold til sine konkurrenter.