har treffi bra da..ArcticTiger skrev:Det eneste problemet med den handelen og den sykkern, er at jeg ble så innmari støl i kjakemusklene av all glisingen etterpå![]()
![]()

har treffi bra da..ArcticTiger skrev:Det eneste problemet med den handelen og den sykkern, er at jeg ble så innmari støl i kjakemusklene av all glisingen etterpå![]()
![]()
mekkern skrev:sånn betongtrillebår skal jeg nok ikke handle meg nei......bælverk...
Rolig nå, rolig nåGodtvoksen skrev:mekkern skrev:sånn betongtrillebår skal jeg nok ikke handle meg nei......bælverk...![]()
Hør og se:ArcticTiger skrev:
Rolig nå, rolig nå
MaxTron skrev:Var betraktelig mindre "skramle-ramle-ramle" og "klangi-langi-langi" -lyder i den siste...
Ikke akkurat "laid back" den der twinen nei.....pelsen skrev:stor twin som ikke er i betongtrillebåravdelingen:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=L3c3ehwc ... re=related[/video]
JA det er bælverk i mine øyne...min er sikkert søppel i dine øyne...Godtvoksen skrev:mekkern skrev:sånn betongtrillebår skal jeg nok ikke handle meg nei......bælverk...![]()
Et viktig poeng du har der mekkern. Æ hadde en Shadow 1100 som æ va meget glad i,mekkern skrev:
JA det er bælverk i mine øyne...min er sikkert søppel i dine øyne...![]()
kan tilby en prøvetur med den gamle cbr`n så kan du sjekke hvordan en forholdsvis stor sykkel kan oppføre seg -gammal skrot men nesten som en 125ccm i forhold til slike store cruisere.
Bråsvinge unna et høl i asfalten i en sving er ikke barebare når en sitter i sofaen.
alle har forskjellige preferanser.mine er halvsportslige,med mulighet for touring.
Det takker jeg ja til når anledningen byr seg, og jeg ser frem til det...mekkern skrev: kan tilby en prøvetur med den gamle cbr`n så kan du sjekke hvordan en forholdsvis stor sykkel kan oppføre seg -gammal skrot men nesten som en 125ccm i forhold til slike store cruisere.
Å svinge unna et høl i asfalten, var ikke så enkelt med CBR'en jeg hadde. 90 -modell kom originalt med feitere hjul. Merkbart mer tregstyrt enn 87 modellen. Likte ikke brå kursforandringer. Var faktisk 10 ganger så gøy å kjøre CBR600.mekkern skrev:JA det er bælverk i mine øyne...min er sikkert søppel i dine øyne...Godtvoksen skrev:mekkern skrev:sånn betongtrillebår skal jeg nok ikke handle meg nei......bælverk...![]()
![]()
kan tilby en prøvetur med den gamle cbr`n så kan du sjekke hvordan en forholdsvis stor sykkel kan oppføre seg -gammal skrot men nesten som en 125ccm i forhold til slike store cruisere.
Bråsvinge unna et høl i asfalten i en sving er ikke barebare når en sitter i sofaen.
alle har forskjellige preferanser.mine er halvsportslige,med mulighet for touring.