http://www.orientexpress.com/c-342-valves.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
AndreasB skrev:Da har jeg fått pris fra mcpartner på 12075,- med sykkel ferdig neste uke!
Sendt SMS til gammel eier og spurt om dette er OK for han.
Dette er prisen for skifte av ventiler, og ventiltettingen? eller noe? Hvertfall det som mcpartner mente burde byttes mens toppen var av.Kawasaki skrev:AndreasB skrev:Da har jeg fått pris fra mcpartner på 12075,- med sykkel ferdig neste uke!
Sendt SMS til gammel eier og spurt om dette er OK for han.
Er dette prisen for å skifte kun innsugventilene og det som ellers må fornyes når toppen har vært av?
Får du gamle eieren til å ta halve kostnaden som du nevnte tidligere,så har du vært heldig med hvem du har handla med.Ikke mange som ville gjort det
AndreasB skrev:kanskje jeg burde be dem ta en titt på stempelringer også mens ting er av? eller?
Sant så sant.. Vurderer lakkere i løpet av vinterenKawasaki skrev:AndreasB skrev:kanskje jeg burde be dem ta en titt på stempelringer også mens ting er av? eller?
For å være helt ærlig,så syns jeg allerede du er iferd med å spandere for mye penger på den gamle toppen. Du kunne fått deg en "ny" motor for mindre.
Det er egentlig ikke grenser for hvor mye du bør sjekke når du først åpner opp,men kostnadene må jo vurderes oppimot sykkelens verdi. Og forstod jeg riktig i et tidligere innlegg,så kjøpte du den ganske billig.
Men det er jo en flott sykkel når ting fungerer :-)
Vel, betaler du halve beløpet, har du jo betalt for en service og fått en overhaling. Høres ut som en bra deal. Service er like viktig og like dyrt, samme hvor mye sykkelen kostet og hvor gammel den er. Er sykkelen matt svart (og bra i lakken), så kan du kjøpe klarlakk og legge over. Men ofte er det vel billig sprayboksmaling.AndreasB skrev:Sant så sant.. Vurderer lakkere i løpet av vinterenKawasaki skrev:AndreasB skrev:kanskje jeg burde be dem ta en titt på stempelringer også mens ting er av? eller?
For å være helt ærlig,så syns jeg allerede du er iferd med å spandere for mye penger på den gamle toppen. Du kunne fått deg en "ny" motor for mindre.
Det er egentlig ikke grenser for hvor mye du bør sjekke når du først åpner opp,men kostnadene må jo vurderes oppimot sykkelens verdi. Og forstod jeg riktig i et tidligere innlegg,så kjøpte du den ganske billig.
Men det er jo en flott sykkel når ting fungerer :-)Liker ikke matt sort, kanskje sort med 10000 lag klarlakk oppå?
Blir nok ikke å benytte meg av mcpartner igjen.Kjellrf skrev:Vel, betaler du halve beløpet, har du jo betalt for en service og fått en overhaling. Høres ut som en bra deal. Service er like viktig og like dyrt, samme hvor mye sykkelen kostet og hvor gammel den er. Er sykkelen matt svart (og bra i lakken), så kan du kjøpe klarlakk og legge over. Men ofte er det vel billig sprayboksmaling.AndreasB skrev:Sant så sant.. Vurderer lakkere i løpet av vinterenKawasaki skrev:AndreasB skrev:kanskje jeg burde be dem ta en titt på stempelringer også mens ting er av? eller?
Men det er jo en flott sykkel når ting fungerer :-)Liker ikke matt sort, kanskje sort med 10000 lag klarlakk oppå?
AndreasB skrev:Ingen som har en ZZR motor liggende eller noe?Som kanskje har denne delen
Ja no e æ spent, han vil vel helst ikke kommunisere med folk som ikke skriver bokmål, men han vil nok gjerne ha de deleneKawasaki skrev:Det går en trykkslange opp til en "fordeler",som fordeler oljen inn på forre og aktre kam-followers,ja.
Har de klart å ødelegge dette,altså?
Jaja,e ser ittje borrt ifra att e har dæ du træng ligganess i garasjen,har plokka to sånne motora
Hoho, utspekulerte jæveljhn skrev: Du e jo en utspekulert slask
Det han sa var at stål og aluminimium reagerer med hverandre, og derav irrer?Kawasaki skrev:Det går en trykkslange opp til en "fordeler",som fordeler oljen inn på forre og aktre kam-followers,ja.
Har de klart å ødelegge dette,altså?
Jaja,e ser ittje borrt ifra att e har dæ du træng ligganess i garasjen,har plokka to sånne motora