Ble det for mye damer rundt deg, siden du skiftet til KTM?AJ skrev:Eller Moto Guzzi.
Er noe med disse syklene som fascinerer damene.
Kan det være motorens framtoning, tro...![]()

Ble det for mye damer rundt deg, siden du skiftet til KTM?AJ skrev:Eller Moto Guzzi.
omaas skrev:Ble det for mye damer rundt deg, siden du skiftet til KTM?AJ skrev:Eller Moto Guzzi.
Kan ikke klage på akkurat det, nei...omaas skrev:Ble det for mye damer rundt deg, siden du skiftet til KTM?AJ skrev:Eller Moto Guzzi.
Har ikke du allerede en bakpå?AJ skrev:Kan ikke klage på akkurat det, nei...omaas skrev:Ble det for mye damer rundt deg, siden du skiftet til KTM?AJ skrev:Eller Moto Guzzi.
![]()
Så får vi se hvordan de oppfører seg når KTM'en er på plass...![]()
Å joda.mortenolb skrev:
Har ikke du allerede en bakpå?
Så lenge kommentarene holder seg til sykkelen så blir kanskje ikke bakpåsitteren fornærmet?AJ skrev:Å joda.mortenolb skrev:
Men beundrende blikk og kommentarer fra andre av samme kjønn som bakpåsitteren skader dog likevel ikke...
Bakpåsitteren har et helt avslappet forhold til dette :-). Og har vært vant med det i snart 35 år...mortenolb skrev:Så lenge kommentarene holder seg til sykkelen så blir kanskje ikke bakpåsitteren fornærmet?AJ skrev:Å joda.mortenolb skrev:
Men beundrende blikk og kommentarer fra andre av samme kjønn som bakpåsitteren skader dog likevel ikke...
Daså! :-)å HahaAJ skrev:Bakpåsitteren har et helt avslappet forhold til dette :-). Og har vært vant med det i snart 35 år...mortenolb skrev:Så lenge kommentarene holder seg til sykkelen så blir kanskje ikke bakpåsitteren fornærmet?AJ skrev:Å joda.mortenolb skrev:
Med KTM kan du jo risikere beundrende blikk fra andre med motsatt kjønn som bakpåsitteren :-)åAJ skrev:Å joda.mortenolb skrev:
Det skal vi også kunne tåleomaas skrev:Med KTM kan du jo risikere beundrende blikk fra andre med motsatt kjønn som bakpåsitteren :-)åAJ skrev:Å joda.mortenolb skrev:
Du, det har jeg merka. Jeg bytta profilbilde på tinder til et hvor jeg holder en gitar. Dæven det hjalp.SuperMorten skrev:Min erfaring er at gitaren funker bedre enn motorsykkelen. Spilte i et lite pub-band en gang, og jentene var ikke vanskelige å be. Fri og frank, med altfor mange baller i luften på en gang.. Skjønner ikke at jeg orket
Sett følgende inn i signaturen din i dateforumet du er i:mortenolb skrev:Du, det har jeg merka. Jeg bytta profilbilde på tinder til et hvor jeg holder en gitar. Dæven det hjalp.SuperMorten skrev:Min erfaring er at gitaren funker bedre enn motorsykkelen. Spilte i et lite pub-band en gang, og jentene var ikke vanskelige å be. Fri og frank, med altfor mange baller i luften på en gang.. Skjønner ikke at jeg orket
Bjerknez skrev:Sett følgende inn i signaturen din i dateforumet du er i:mortenolb skrev:Du, det har jeg merka. Jeg bytta profilbilde på tinder til et hvor jeg holder en gitar. Dæven det hjalp.SuperMorten skrev:Min erfaring er at gitaren funker bedre enn motorsykkelen. Spilte i et lite pub-band en gang, og jentene var ikke vanskelige å be. Fri og frank, med altfor mange baller i luften på en gang.. Skjønner ikke at jeg orket
"I play guitar, and you blow my whistle.... deal?"
Eller si det rett ut på norsk:
"Jeg spiller gitar, mens du håndterer kjøttfløyta... Har vi en avtale?"