Tjukken søker kjæreste!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Tjukken søker kjæreste!

Legg inn av mortenolb »

(Jeg ler hele veien mens jeg skriver denna, noe må man jo ta seg til på vinteren :knegg :lol )
Siden denne delen av forumet heter "møteplass for MC-folk", så tenkte jeg at det er på tide at noen faktisk bruker den til det, og jeg har ikke hørt noe om at det ikke er lov med kontaktannonser her :lol

Som dere da skjønner er jeg på jakt etter en mc-interessert kjæreste, og selv om det er tilsynelatende langt mellom jentene her inne, så er det vel ei og anna!

Jeg er en 24 år gammal kar som bor i Tønsberg, som mange veit, og bruker så mye tid som mulig på å kjøre motorsykkel. Er relativt evneveik til det meste annet! Så det er bare å sende meg en melding, damer/jenter :redface

Så, nå har dere kara noe å mobbe meg for utover i sesongen også! :lol
(Selv om jeg skrev detta for gøy, så er jeg dønn seriøs :D )
Sist redigert av mortenolb den 03 jan 2015, 23:18, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38061
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av AJ »

Se her, ja :D !
Hvorfor ikke?
Artig om du får fulltreff og kan markere starten på noe nytt med neven full av slike til den utkårede :rose !

Du får holde oss oppdatert ;-) .
Lykke til :vs :thumleft !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23153
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av Bjerknez »

mortenolb skrev:(Jeg ler hele veien mens jeg skriver denna, noe må man jo ta seg til på vinteren :knegg :lol )
Siden denne delen av forumet heter "møteplass for MC-folk", så tenkte jeg at det er på tide at noen faktisk bruker den til det, og jeg har ikke hørt noe om at det ikke er lov med kontaktannonser her :lol

Som dere da skjønner er jeg på jakt etter en mc-interessert kjæreste, og selv om det er tilsynelatende langt mellom jentene her inne, så er det vel ei og anna!

Jeg er en 24 år gammal kar som bor i Tønsberg, som mange veit, og bruker så mye tid som mulig på å kjøre motorsykkel. Er relativt evneveik til det meste annet! Så det er bare å sende meg en melding, damer/jenter :redface

Så, nå har dere kara noe å mobbe meg for utover i sesongen også! :lol
(Selv om jeg skrev detta for gøy, så er jeg dønn seriøs :D )
Ja, denne skal du få høre en stund! :lol
Men det var friskt... det skal du ha!! :thumleft

Jeg tror dog kanskje jeg vill omformulert meg litt og vist litt mer entusiasme i min søken på lykken. Dra frem dine sterke sider, fortell litt om at du spiller i band (og personlig synes jeg faktisk du er ganske så flink også). Altså, det vil jo si at du er over middels musikalsk. Du brenner jo også for motorsykkelkjøring så da hadde det kanskje gjort seg med et lite referat fra dine turer med bilder for å kanskje friste det motsatte kjønn til å prøve det samme. Så vidt meg bekjent så tror jeg du liker å spille litt også (Playstation?). Er riktignok kanskje ikke mange damene som river av seg trusa av den grunn, men du har nok kanskje noen. Dessuten så er min mening at du er en skikkelig omgjengelig og hyggelig kar. Har jo snakket en del med deg på våre mc turer.

Ingen damer liker mannfolk drar frem de negative sidene av seg selv for så og faktisk la vær og nevne de positive. Så akkurat DER var du litt evneveik, hehe. Jeg skjønner jo at du har skrevet dette litt for morroskyld, men det vil også si at du har sans for humor og kan være spontan. Ta med dette også :thumleft

Jeg ønsker deg all lykke med datingen, og skulle du over all formodning finne deg en dott her inne, så har du nok kanskje klart noe ingen andre har klart, og da kan du jaggu meg skryte av det også! :lol

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av mortenolb »

:thumleft
Haha! Joda, men jeg spiller verken i band eller playstation(noe særlig)! Så der tar du grådig feil! :knegg

Du har jo rett i at jeg spiller gitar, og at jeg er jævla glad i å kjøre motorsykkel. Referater er jeg dog ikke så god på.
Ellers kan jeg jo la dine gode ord tale for meg, siden jeg ikke klarer sånt sjæl! :-)å :lol

For å ta det på avisannonseformatet;
Jeg er en høy, ikke så veldig mørk, halv-spontan og morsom type som liker turer i skog og mark(så lenge jeg kan ta meg gjennom på asfaltert vei og to hjul). Er på søken etter den store kjærligheten. Er glad i musikk av den harde sorten, konserter og filmkos i stua. Særlig utenom sesongen hvor tiden brukes opp på veien.

:-k

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av Svolp »

:thumleft
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

detvarvondtdet
Innlegg: 269
Registrert: 01 apr 2014, 10:11
Motorsykkelen din: Aprilia Dorsoduro 1200. Vespa Piaggio.

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av detvarvondtdet »

:thumleft

Friskt satsa. Håper absolutt du får napp :D

Brukeravatar
bikerdude73
Innlegg: 960
Registrert: 04 jul 2010, 11:13
Motorsykkelen din: SR 500, Monster 900, TDM 850
Sted: Karmøy

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av bikerdude73 »

:thumleft

Lykke til :-)
SR 500 Cafe Racer, Monster 900 og TDM 850

45316
Innlegg: 920
Registrert: 24 apr 2013, 12:58
Motorsykkelen din: ZZR600 98mod

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av 45316 »

Dette ordner seg! Lykke til!


Sent from my iPhone using Tapatalk

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av LordShaft »

Av alle plasser å legge inn kontakt annonse :knegg



Note 4

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av mortenolb »

LordShaft skrev:Av alle plasser å legge inn kontakt annonse :knegg



Note 4
Er jo så vanskelig å finne mc-interesserte, så er vel ikke noe mindre sjanse her inne! :knegg

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av LordShaft »

Jeg hadde en x som var like interessert i sykkel som meg.... Det er noe i det uttrykket... Ulikheter tiltrekker hverandre. Det funket særdeles dårlig. Det var jævlig kjekt i begynnelsen men for meg funker det best å ha egen hobby som jeg kan bruke å flykte litt til. Helt greit å ha en fru som er interessert i sykkel og som du kan ta med på tur av og til. Men ikke hele tiden.

Tror jeg ville basert på å finne meg kvinnfolk på litt andre kriterier enn at hun liker sykkel :thumleft

Note 4

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av Kawagutten »

mortenolb skrev:
LordShaft skrev:Av alle plasser å legge inn kontakt annonse :knegg



Note 4
Er jo så vanskelig å finne mc-interesserte, så er vel ikke noe mindre sjanse her inne! :knegg
Trodde de fleste jenter likte mc men at det er vanskeligere å finne ei som også kjører mc selv.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av mortenolb »

LordShaft skrev:Jeg hadde en x som var like interessert i sykkel som meg.... Det er noe i det uttrykket... Ulikheter tiltrekker hverandre. Det funket særdeles dårlig. Det var jævlig kjekt i begynnelsen men for meg funker det best å ha egen hobby som jeg kan bruke å flykte litt til. Helt greit å ha en fru som er interessert i sykkel og som du kan ta med på tur av og til. Men ikke hele tiden.

Tror jeg ville basert på å finne meg kvinnfolk på litt andre kriterier enn at hun liker sykkel :thumleft

Note 4
Handler vel mer om helhetlig enn hvorvidt begge kjører mc eller ikke, skal være enig i det, men av erfaring så funker det heller ikke så bra når jeg helst vil være ute og kjøre veldig mye av tiden, og da er det greit å kunne dele det!

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av mortenolb »

Kawagutten skrev:
mortenolb skrev:
LordShaft skrev:Av alle plasser å legge inn kontakt annonse :knegg



Note 4
Er jo så vanskelig å finne mc-interesserte, så er vel ikke noe mindre sjanse her inne! :knegg
Trodde de fleste jenter likte mc men at det er vanskeligere å finne ei som også kjører mc selv.
Forskjell på liker og interessert! :thumleft

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Tjukken søker kompanjong!

Legg inn av jhn »

Jeg tror dette er en særdeles dårlig sjekkearena ... i farta kommer jeg på en 3-4 kanskje 5 damer her inne. Tar jeg ikke feil er de alle sammen 10-15-20 år eldre enn deg og allerede opptatt.
:-k Ellers kryr det jo av distingverte middelaldrende korpulente menn her inne ... vet ikke helt hva du tenker om de?
:-)å

Svar