Det er lov og ha dårlig smakCutless skrev:Jeg synes den var råtøff jeg![]()
Ja dessverre. Men måtte Gud forby. Slike at vi kunne fått bort disse snablenne, de skeive i tryne sykklene, og boble motorene fra veiene.. :-) :-)Bjerknez skrev:Det er lov og ha dårlig smakCutless skrev:Jeg synes den var råtøff jeg![]()
Joda, smaken er som baken. Var bare en liten intern stikk i siden til Cutless, som takk for sistL-NA skrev:Ja dessverre. Men måtte Gud forby. Slike at vi kunne fått bort disse snablenne, de skeive i tryne sykklene, og boble motorene fra veiene.. :-) :-)Bjerknez skrev:Det er lov og ha dårlig smakCutless skrev:Jeg synes den var råtøff jeg![]()
Var det noen som sa "Smaken er som baken"![]()
![]()
Drit stilig Yamaha forresten
Æsjh...nå syntes jeg du begynner å bli kjedelig....begynner å blande inn ærlighet og allslags dritt...øynet ett lite håp om en ny variant av "Dene beste sykelen" jeg nå.....Men neida...Bjerknez skrev:Joda, smaken er som baken. Var bare en liten intern stikk i siden til Cutless, som takk for sistL-NA skrev:Ja dessverre. Men måtte Gud forby. Slike at vi kunne fått bort disse snablenne, de skeive i tryne sykklene, og boble motorene fra veiene.. :-) :-)Bjerknez skrev:Det er lov og ha dårlig smakCutless skrev:Jeg synes den var råtøff jeg![]()
![]()
Neida.. helt ærlig så er den nye MT-10'en helt grei utseendemessig. Jeg liker ikke den voldsomme tranformers looken og neonfargene, men får man den helt sort så blir nok intrykket bedre. Men imponert ble jeg ikke skal sies. Mest skuffet over at det ikke ble en tree'r
Ja det gjorde du....bra jeg er Yamaha eiger da, den skuffer aldriBjerknez skrev:Beklager å måtte skuffe deg der
L-NA skrev:Ja det gjorde du....bra jeg er Yamaha eiger da, den skuffer aldriBjerknez skrev:Beklager å måtte skuffe deg der![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hakhap skrev:L-NA skrev:Ja det gjorde du....bra jeg er Yamaha eiger da, den skuffer aldriBjerknez skrev:Beklager å måtte skuffe deg der![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yamaha eier med Stelvio 1200 profil bilde
Jeg har hatt både Yamaha, Triumph og BMW og ingen av disse har sviktet meg heller. Men så var dem ikke så gamle heller da...L-NA skrev:Ja det gjorde du....bra jeg er Yamaha eiger da, den skuffer aldriBjerknez skrev:Beklager å måtte skuffe deg der![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bjerknez skrev:Joda, smaken er som baken. Var bare en liten intern stikk i siden til Cutless, som takk for sistL-NA skrev:Ja dessverre. Men måtte Gud forby. Slike at vi kunne fått bort disse snablenne, de skeive i tryne sykklene, og boble motorene fra veiene.. :-) :-)Bjerknez skrev:Det er lov og ha dårlig smakCutless skrev:Jeg synes den var råtøff jeg![]()
![]()
Neida.. helt ærlig så er den nye MT-10'en helt grei utseendemessig. Jeg liker ikke den voldsomme tranformers looken og neonfargene, men får man den helt sort så blir nok intrykket bedre. Men imponert ble jeg ikke skal sies. Mest skuffet over at det ikke ble en tree'r
Dette er en del av konseptet, grunntanken i hele den nye MT-serien. Det mytiske mørke, japansk mytologi.Bjerknez skrev:Den ser så absolutt langt langt bedre ut uten de grelle fargene![]()
Men fortsatt ikke helt fortrolig med tranformers looken....
Den der var faktisk veldig tøff synes jeg, og den slår Scrambleren ned i støvlene med tanke på utseendet vertfall... I mine øyne...AJ skrev:Her flere gode bilder av den nye Benelli Scrambleren:
http://www.motorcycledaily.com/2015/11/ ... llel-twin/" onclick="window.open(this.href);return false;
Stilig! Noen må begynne å ta Benelli inn hit til landet igjen!
Dukker denne opp hos en importør her i landet så kommer jeg helt klart til å stille meg veldig langt fram i køen når den slippes løs på kundeneBjerknez skrev:Den der var faktisk veldig tøff synes jeg, og den slår Scrambleren ned i støvlene med tanke på utseendet vertfall... I mine øyne...AJ skrev:Her flere gode bilder av den nye Benelli Scrambleren:
http://www.motorcycledaily.com/2015/11/ ... llel-twin/" onclick="window.open(this.href);return false;
Stilig! Noen må begynne å ta Benelli inn hit til landet igjen!