Cutless sin blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av LordShaft »

Bjerknez skrev:
mortenolb skrev:Den er fet, ja! Men den potta må du få bytta :knegg

Grattis! :D
Nei nei nei! Den potta skal være AKKURAT der den er! :[-X
Bjerknes, dette har vi pratet om før!! Du har ikke greie på slikt du :lol :erte

Når det er sagt, vedtatt og godkjent.... skulle vi virkelig fått til en måte slik at disse sliderne er syndlig når en bruker tapatalk på mobilen. For den slaiden der ble utrolig bra bjerknes :prf

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23387
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:
Bjerknez skrev:
mortenolb skrev:Den er fet, ja! Men den potta må du få bytta :knegg

Grattis! :D
Nei nei nei! Den potta skal være AKKURAT der den er! :[-X
Bjerknes, dette har vi pratet om før!! Du har ikke greie på slikt du :lol :erte

Når det er sagt, vedtatt og godkjent.... skulle vi virkelig fått til en måte slik at disse sliderne er syndlig når en bruker tapatalk på mobilen. For den slaiden der ble utrolig bra bjerknes :prf
Siden du sier det så har du sikkert rett LordShaft. Skal jeg pusse skoene dine? :lol

Jeg synes Tapatalk fungerer fint når man skal slenge inn bilder av turer mens man er på farten, men når jeg skal lese poster så bruker jeg aldri Tapatalk. Når det er sagt så vet jeg ikke hvorfor ikke denne slideren vises med Tapatalk. Dette har nok ikke noe med Slideren å gjøre men med Tapatalk å gjøre. Personlig er jeg ikke spesielt glad i tapatalk i det hele tatt, så sant jeg ikke skal slenge inn bilder mens jeg er på farten :scratch

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av LordShaft »

Ja du kan godt pusse skoene mine, til å begynne med :prf

Fordelen med tapatalk, er at det er utrolig behagelig app til å sjekke forumet med via mobilen. Det er langt mere tungvint gjennom nettleseren.
Sitter jeg hjemme, bruker jeg mac'en, men er jeg på farten, jobb eller utenfor husets 4 vegger, ja da går det i tapatalk

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23387
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:Ja du kan godt pusse skoene mine, til å begynne med :prf

Fordelen med tapatalk, er at det er utrolig behagelig app til å sjekke forumet med via mobilen. Det er langt mere tungvint gjennom nettleseren.
Sitter jeg hjemme, bruker jeg mac'en, men er jeg på farten, jobb eller utenfor husets 4 vegger, ja da går det i tapatalk
Til å begynne med faktisk :lol

Joda... det er nok bare meg som føler at tapatalk roter det litt til i blandt. Jeg er vant med å bruke forumet uten tapatalk og synes faktisk det virker helt utmerket. :thumleft

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av LordShaft »

Bjerknez skrev:
LordShaft skrev:Ja du kan godt pusse skoene mine, til å begynne med :prf

Fordelen med tapatalk, er at det er utrolig behagelig app til å sjekke forumet med via mobilen. Det er langt mere tungvint gjennom nettleseren.
Sitter jeg hjemme, bruker jeg mac'en, men er jeg på farten, jobb eller utenfor husets 4 vegger, ja da går det i tapatalk
Til å begynne med faktisk :lol

Joda... det er nok bare meg som føler at tapatalk roter det litt til i blandt. Jeg er vant med å bruke forumet uten tapatalk og synes faktisk det virker helt utmerket. :thumleft
nok en gang bjerknes..... dette har du ikke greie på :lol :lol
Tror du at du skal få høre dette en stund framover eller :vs :prop:

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23387
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:
Bjerknez skrev:
LordShaft skrev:Ja du kan godt pusse skoene mine, til å begynne med :prf

Fordelen med tapatalk, er at det er utrolig behagelig app til å sjekke forumet med via mobilen. Det er langt mere tungvint gjennom nettleseren.
Sitter jeg hjemme, bruker jeg mac'en, men er jeg på farten, jobb eller utenfor husets 4 vegger, ja da går det i tapatalk
Til å begynne med faktisk :lol

Joda... det er nok bare meg som føler at tapatalk roter det litt til i blandt. Jeg er vant med å bruke forumet uten tapatalk og synes faktisk det virker helt utmerket. :thumleft
nok en gang bjerknes..... dette har du ikke greie på :lol :lol
Tror du at du skal få høre dette en stund framover eller :vs :prop:
Så lenge det får deg til å føle deg bedre, så kjør på :lol

Minner dog om mobbeparadetråden her i forumet... :lol

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av mortenolb »

Jeg holder litt med Bjerknez. Synes tapatalk er helt sykt uintuitivt. Eneste jeg bruker det til er å legge ut bilder fra telefonen.

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23387
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av Bjerknez »

mortenolb skrev:Jeg holder litt med Bjerknez. Synes tapatalk er helt sykt uintuitivt. Eneste jeg bruker det til er å legge ut bilder fra telefonen.
Sånn skal det låte :thumleft
Nå er du strøket fra buksevann listen min :roll

Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Sted: Buskerud

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av Tommas »

Bruker chrome også på mobiltelefon. Av en eller grunn orker jeg ikke tapatalk.

Toven

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av Toven »

Prøvd Tapatalk jeg og, det ble slettet etter et par forsøk :knegg

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av LordShaft »

Dette er rett og slett sjikane!!! Jeg finner meg ikke i det, på vegne av meg selv og mine medlemmer (sitat kanten)

tenk at så mange kan ta feil :lol

Brukeravatar
Haymaker
Innlegg: 576
Registrert: 29 jul 2014, 10:21
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600 2007

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av Haymaker »

Altså, hypermotarden har jo en sexy singel svingarm.
Den skjules jo helt av plasseringa på orginalpotta! :[-X

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1219
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av Cutless »

Jeg kjøper Haymaker sitt argument, det er absolutt en god grunn til å få en annen eksos. Men, hvis man feks setter på Termi full eksos så roter det med bakenden som jeg liker veldig godt som den er. Vanskelig å få i pose og sekk...

Sesongstart..?
Nå som jeg sitter å vurderer når jeg skal ta ut sykkelen så tenker jeg kun på salt. Med andre ord; hvis den blir tatt ut ila de neste 2 ukene så må det omstendig vasking til. Jeg ser for meg at skumlegging er en fin måte å starte på, men jeg har ikke lyst til å bruke penger på høytrykkvasker etc. Derfor lurer jeg på om dette kunne være en fin sak til å legge et godt skumlag på sykkelen:

Bilde

Vannslange har jeg tilgang på, så jeg kan stå å spyle av dritt så lenge jeg gidder.

Så var det det med tørking av sykkelen da. Ikke veldig morsomt å stå med pusseskinn og våte hender i 5 graders temperatur. I tillegg så er jo risikoen for riper tilstede om man ikke har gjort en grundig nok jobb under vaskingen. Etter å ha lest på ADVforum så kom jeg over en genial ide: Løvblåser ! Tenkte videre at det kanskje ble litt dyrt, men på biltema så får du en løvblåser som har maks hastighet på 250 km/t til 299,- :

Bilde

Hva tenker dere rundt det oppsettet? (Har forøvrig sendt e-post til Fredrikstad kommune for å få mer innsikt i salting av veiene...)

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av LordShaft »

Hahaha.... dette var faen ikke dumt forslag.... løvblåser til å blåse tørr sykkelen!! :prf Genialt! Dette er ikke utenkelig at jeg blir å gå til anskaffelse av :redface

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Cutless sin blogg

Legg inn av mortenolb »

Hahaha! Faenmeg genialt. Og jeg er litt interessert i den første du poster der også!

Svar