I Auswitch så ble jeg tatt for å være en proff fotograf og fikk beskjed om at jeg måtte ha et pressekort for å komme inn. Gikk jo med fem objektiver rundt livet og 5D'en rundt halsen

Etter en liten prat, så ble vi enige om at jeg ikke var noen proff fotograf eller journalist.
Med et lite elelr mindre kamera så legger ikke folk merke til deg og man får mer troverdige bilder og ekte bilder. Viser til gatebildene jeg la inn i denne tråden tidligere.
Slike gatebilder er nok det jeg digger mest å ta. Grunnen er at ingen bilder blir like og alle bildene forteller en større historie. Man kan også gjette litt selv hva menneskene snakket om eller hva dem skulle. En solnedgang er liksom en solnedgang, Vakkert, men ikke noe mer.
Jeg aner ikke hva slags ambisjoner du har Lordy, men hvis du er bitt av fotobasillen og virkelig vil komme deg videre samt ha noe og vokse med, så ville jeg valgt Fuji X-T1. Hands down. Et skikkelig retro og supersolid herlig kamera. Forskjellene er såpass små tror jeg at jeg ville valgt det jeg syntes var kulest. Smak og behag