Så bra!Misha skrev:Sånn. Nå har dere et sted å gå og spørre...
Sånn går det når hjelpen kommer for sent..Misha skrev:Sånn. Nå har dere et sted å gå og spørre...![]()
Hjelper ikke å spørre etter å ha stanget i tastaturet så lenge,MishaMisha skrev:Sånn. Nå har dere et sted å gå og spørre...![]()
Zahir skrev:Sånn går det når hjelpen kommer for sent..Misha skrev:Sånn. Nå har dere et sted å gå og spørre...![]()
Og her burde det vært et bilde av et skjelett, men det vises tydeligvis ikke når man siterer et vedlegg...-Misha-
Nja sånn isolert sett ser jo denne tråden litt pussig ut, men den ble startet på bakgrunn av en diskusjon i en annen tråd hvor noen herremenn hadde litt dataproblemer...Intruder skrev:Hjelper ikke å spørre etter å ha stanget i tastaturet så lenge,MishaMisha skrev:Sånn. Nå har dere et sted å gå og spørre...![]()
![]()
Så bra!NatroN skrev:Haha morsom tråd! Her kan jeg også hjelpe til om noen sliter! Er nørd, og er ikke (veldig) flau over det
Kan jeg pønske ut et nerd-spørsmål bare på morro for å teste deg?NatroN skrev:Haha morsom tråd! Her kan jeg også hjelpe til om noen sliter! Er nørd, og er ikke (veldig) flau over det