Skandinavia trenger en Harley Davidson fabrikk. Er det noen der ue som kunne startet noe slikt?
I så fall ta kontakt med meg. http://www.harleydavidsonpresident.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvh,
Leiv Olav.
Harley Davidson Skandinavia
-
- Motorsykkelen din: Harley Davidson
- gsx750_80
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Kontakt:
Re: Harley Davidson Skandinavia
Jeg blir litt nysgjerrig. Skandinavia teller ikke mange personene, sett i internasjonal sammenheng. Med mindre HD trenger en fabrikk i Skandinavia - hvorfor skulle de etablere en? De gjør det neppe for å øke sysselsettingen i Skandinaviske land, som en annen slagsHarley1978 skrev:Skandinavia trenger en Harley Davidson fabrikk. Er det noen der ue som kunne startet noe slikt?
I så fall ta kontakt med meg. http://www.harleydavidsonpresident.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvh,
Leiv Olav.
veldedighet / "u-hjelp".
Har land i Skandinavia noen naturlige fortrinn i denne sammenheng?
Har HD ytret ønske om at du skal være sentral i en eventuell etablering, eller springer dette
ut av et personlig ønske?
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Hele greia virker suspekt, og nå jeg klikker på linken, stopper nettleseren hver gang. Virus?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ingen problemer med linken her...Jompa skrev:Hele greia virker suspekt, og nå jeg klikker på linken, stopper nettleseren hver gang. Virus?
Men enig i at dette ikke virker å være helt representativt for Harley-Davidson...

Er noen Facebook og Twitter linker her som ikke harmonerer helt...
Og disse C16M og Photos linkene styrker vel heller ikke akkurat et mulig forsøk på å framstå som en slags seriøs representant for Harley-Davidson...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- The Cowboy
- Motorsykkelen din: H-D 883R - 2002
Virket bra hjemmesnekret ut spør du meg..
Er dette ett norsk forsøk på nigeria-svindel tro? hehe..
Skal isåfall ha pluss for forsøket.. Større pluss om noen biter på!
Er dette ett norsk forsøk på nigeria-svindel tro? hehe..
Skal isåfall ha pluss for forsøket.. Større pluss om noen biter på!

|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|