Heter Øyvind, 29 år. Hatt lappen på MC i 3 år og nyter sykkelivet.
Jobber til daglig som skogsmaskinfører og har en Amerikansk Bulldog på 5 1/2 år. Ikke har jeg kjerring eller unger så "grunkene" mine går for det meste til motoriserte leketøy :) Til nå så har jeg byttet sykler fortere en andre har byttet underbukser. Har enda ikke funnet den perfekte sykkel, men har et håp om at det har stoppet seg litt nå etter at Tuono V4R'n har kommet i hus. Kan leses mer om det her:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=46&t=10328
Karriere'n startet med en 07 Kawasaki Er6n, overligger som først ble registrert i 2009 som etter 9 måneder ble byttet ut i en 2011 Kawasaki z750. Den og varte kun en sesong før jeg nå i 2015 sesongen kjørte denne herligheten:

Fantastisk kjøremaskin når det kommer til motorytelse og komfort, men trives ikke med den i død tilstand så da blir den lagt ut til salg etter nyttår.
Litt info om den:
2002 Honda CBR1100XX. Kun gått 34.500KM. Sykkel var veltet før jeg kjøpte den, men bygd opp igjen. Hadde den på verksted med en gang etter kjøp, selv om de garanterte at alt var i orden fra der jeg kjøpte den og det viste seg at alt var i 100% teknisk stand. Men pga av velt er det noen få skjønnhetsfeil igjen på den. Ett par riper i motordeksel høyre side, som jeg skal fikse og en liten bulk på tank, høyre side.
Da det gjelder ekstrautstyr så har jeg satt på 4-1-1 anlegg fra Delkevic. Aldri hørt om før jeg så det på ebay. 3500,- for hele anlegget så da var det ikke noe tvil. Det er jo samme prisen for enkelte slipon potter. Nydelig lyd i mine ører, ikke for spett eller for høyt. Enda uten DB killer så er jeg sikker på at Two Brothers slipon potta jeg hadde på z750'n bråket enda høyere.
KN filter er montert. Diode baklykt med sotet glass sitter på nå, men har også helt klart glass liggende. Oxford varme holker og hvite blinkers foran og bak. Nye clutch og bremsehendler er montert. I svart og rødt så det står i stil med sykkelen.
Av utstyr jeg ikke har rukket og gjort noe med enda, så har jeg ny power commander og girindikator.
------
Ellers av andre hobbyer så liker jeg og ta bilder. Er absolutt en amatør men man lærer så lenge man lever. En annen stor utgiftspost som jeg har er tatoveringer. Har blitt tatovert 11 turer siden jeg begynte i 2012. Blir jo like avhengig av det som både tobakk og mye annet

Bilder av bikkja:

Og ett fra arbe:

Det var da ett lite innblikk i livet mitt. Så da slenger jeg ut mere stæsj når det skjer noe spennende...