Jeg og en kompis skal kjøre et løp som heter Mongol Rally til sommeren som går fra London til Ulan Bathar (mongolia) men vi klarer ikke å finne en forsikring som vil dekke landene Iran, Uzbekistan, Turkmenistan, Kirgistan og Øst Russland.
Noen som vet om noen forsikringsselskap som kan ordne dette, eller noen som er villige til å dekke hele verden ?
Internasjonal MC forsikring
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Internasjonal MC forsikring
Hei nilsnitronilsnitro skrev:Jeg og en kompis skal kjøre et løp som heter Mongol Rally til sommeren som går fra London til Ulan Bathar (mongolia) men vi klarer ikke å finne en forsikring som vil dekke landene Iran, Uzbekistan, Turkmenistan, Kirgistan og Øst Russland.
Noen som vet om noen forsikringsselskap som kan ordne dette, eller noen som er villige til å dekke hele verden ?

Den som kanskje vet mest om dette vil jeg tro er denne mannen:
http://www.globeriders.com/bio_pages/bi ... main.shtml
Noen kontaktinfo har jeg dessverre ikke...
Edit:
Ooops...

Du finner selvfølgelig mailadressen hans under "Contacts"...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Zettexx
- Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Re: Internasjonal MC forsikring
Oppdatere spørsmålet i 2016.
Har prøvd i flere år å finne løsning på det samme.
Du må ha forsikring, men ingen selskaper i Norge hjelper deg. Helt utrolig mange uvitende som jobber på kundeservice
Du spør, «dekker deres grønt kort alle land i det samarbeidet» Svar, ja...... så kommer det i posten...og dekker kun europa.
Har prøvd i flere år å finne løsning på det samme.
Du må ha forsikring, men ingen selskaper i Norge hjelper deg. Helt utrolig mange uvitende som jobber på kundeservice
Du spør, «dekker deres grønt kort alle land i det samarbeidet» Svar, ja...... så kommer det i posten...og dekker kun europa.