Vurderer å ta meg en liten kjøretur førstkommende lørdag, mest for å komme meg bort litt. Blir ikke voldsomt langt, men tenker en tur på rundt 30 mil. Planen er å leie en hytte og ta seg noen pils å gjangle litt.
Noen som vil henge seg på?
Hyttetur med pils lørdag 18.juni?
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: Hyttetur med pils lørdag 18.juni?
Bumper denne jeg... 

-
- Motorsykkelen din: Kawasaki GPZ600R. Solgt nå, Gixxer next
Ingen som vil være med?
Du må friste med mere enn øl
Du må friste med mere enn øl

Mr."Talk a'lot but say not much" skriver bok om meg. 

- Bjerknez
- Kontakt:
To late. Har andre planer for morgendagen.
Ha det kjekt med de andre planene da :)Bjerknez skrev:To late. Har andre planer for morgendagen.

- Bjerknez
- Kontakt:
Blir en tur til Arvika i Sverige i dag samens men Cutless og xyvind. Oppmøte Statoil Ørje kl. 12:00. Den som vil slå seg med møter opp :)
Takk for turen, gutta. Artig liten kjøretur dette med mye svinger god stemning. Dritgøy å få kjøre bimmern, Bjerknez! Jeg liker den sykkelen veldig godt, den er jo helt vill. Og Triumphen til Cutless så ut til å gå meget godt den også. Grom lyd. Nå blire taco og øl.
- Bjerknez
- Kontakt:
Takk for turen jaxyvind skrev:Takk for turen, gutta. Artig liten kjøretur dette med mye svinger god stemning. Dritgøy å få kjøre bimmern, Bjerknez! Jeg liker den sykkelen veldig godt, den er jo helt vill. Og Triumphen til Cutless så ut til å gå meget godt den også. Grom lyd. Nå blire taco og øl.

Traceren er bare sååå mye sykkel for pengene. Men jeg merket fort savnet av cruise control og quickshifter. Artig sykkel med bra drag og god sittestilling

Ramla på fylla når jeg kom hjem og sto opp i skrivende stund med rødsprengte øyne...