Bjerknez skrev:Morroa her er at man i følge informasjonen under avataren kjører en Yamaha XSR900, noe som tilsier at han har en helt klin ny og flott sykkel, da denne kom ganske nylig. Når han i ettertid da vil blåse over 7-lapper på en uke på og leie en sykkel kun for å få plass til litt bagasje for en vestlandstur så synes jeg dette var litt komisk ja.
Egenandelen på sykkelen man låner er på 15-laken også. For halve prisen så får man flere titalls liter med Kriega baggasje som kan festes til de fleste sykler og han får gleden av å kjøre sin egen.
Hvis man regner på det er det ikke 7000, eller deromkring, som kastes ut av vinduet, for å si det slik. Eget motorsykkelhold er også kostbart.
Jo lengre han kjører, jo dårligere butikk vil det være å bruke egen sykkel, rent kostnadsmessig.
De som regner på det finner det muligens ikke så komisk ..
(Når det er sagt, så er det kanskje ikke alt man skal regne for mye på. Jeg har selv hatt en sykkel som kostet meg 100 kroner per mil, i gjennomsnitt. (Svidde av 40 000 NOK, og kjørte 4000 km totalt). Angrer ikke et sekund. Var verdt hvert et øre.

)