Jeg er nå i en prosess med å skifte ut min 2004 Vstrom med noe litt nyere og mer moderne. Jeg har gått mange runder i henhold til valg av type MC og har landet på at jeg vil holde meg til adventure/traktor segmentet. Jeg liker å ta avstikkere med telt og fiskestang, og da er det gjerne grusveier av ymse kvalitet som forseresDe jeg har sirklet meg inn mot er BMW 800 GS eventuelt Adventuremodellen, Yamaha Super Tenere 1200 og nyeste modell av Vstrom 1000. Har også vurdert 1200 BMW GS, men ser de fort blir dyre hvis man skal ha en med lavest mulig km. Budsjettet mitt er oppunder 150 000. Yamaha Tracer har også vært inne som kandidat, men den blir litt for gateorientert og for lite egnet til dårlige veier og grusveier. Ser at MC Oslo selger et par nye Vstrom 1000 til 155 000, men da er det uten noe form for utstyr. Så det blir vel heller en nyere brukt, med utstyr som kofferter og minst mulig kjørt km. Veldig fint å få noen synspunkter på nevnte modeller, positive som negative, så tast i vei folkens