Knut Pedersen MC
Og her er ryggmerket...

Svein2 skrev:Nå har jeg akkurat sendt melding til dattera mi som er på jobb:
"Statoil på Vestad har 10 årsubileum i dag og gir bort 5 liter
spyleveske til vær kunde. Stikk innom å hent da du er ferdig i dag".
Da er det bare å glede seg, det kan faktisk gå bra.
Rart det ikke er samme tilbud på Statoil i Brumunddal og Furnes,har spurt på begge steder...Duville skrev:Svein2 skrev:Nå har jeg akkurat sendt melding til dattera mi som er på jobb:
Å utnytte andre stakkarer til egen forlystelse er jo toppers![]()
Bare pass på at den ikke slår tilbake på deg. Plutselig kommer hun hjem med spylerveske (som hun har kjøpt), og du fyker ut døren for å hente mer.Svein2 skrev:Nå har jeg akkurat sendt melding til dattera mi som er på jobb:
En helt riktig konklusjon Snikkeren,du har tydeligvis erfaring med østerdøler..Snikkeren skrev:Bare pass på at den ikke slår tilbake på deg. Plutselig kommer hun hjem med spylerveske (som hun har kjøpt), og du fyker ut døren for å hente mer.Svein2 skrev:Nå har jeg akkurat sendt melding til dattera mi som er på jobb:
Jeg var med på en aprilspøk med en arbeidskollega som hadde en drøm om å få jobb i Stavanger og hadde prøvd seg med lite hell, men 1.april fant vi nummeret til en av sjefene der og leverte en gul lapp til han med ordre om å ringe han tilbake. Dette var tidlig nitti og da var det jo å ringe kontorene når en skulle ha tak i noen.Snikkeren skrev: Bare pass på at den ikke slår tilbake på deg. Plutselig kommer hun hjem med spylerveske (som hun har kjøpt), og du fyker ut døren for å hente mer.
Og så sank spenningsnivået og heimen returnerte til den trauste hverdag,et år til neste gang !!Svein2 skrev:Dattera kom hjem med ett lurt glimt i øyet og sa at hun hadde fått beskjed om at far din har
vært innom før i dag og att det bare var 5 l. spyleveske pr. husstand.
Hmm, ikke helt etter planen, men artig lell.