verden rundt på en gammel Honda C90
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: verden rundt på en gammel Honda C90

Er ikke dette verdens mest solgte motorsykkel, tro

Hadde en Honda 90 selv som første motorsykkel. Har dessverre ingen bilder av sykkelen, som ser helt annerledes ut en C modellen.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- gsx750_80
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Kontakt:
Jeg er ikke sikker, men det kan godt hende at det er mer eller mindre samme sykkel og motor som den som kalles "super cub" i enkelte land or riker, om det er riktig det som sies på wikipedia. https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Super_Cub .AJ skrev:![]()
Er ikke dette verdens mest solgte motorsykkel, tro![]()
Hadde en Honda 90 selv som første motorsykkel. Har dessverre ingen bilder av sykkelen, som ser helt annerledes ut en C modellen.
http://www.telegraph.co.uk/cars/news/ho ... the-world/
Solide saker, disse små Hondaene.
Du har ikke fått lyst til å skaffe en, på ny?
Jeg er medlem av en veteranmotorsykkelklubb. Det er mange der som ikke kan styre seg, og jeg tror gjennomsnittlig antall to-hjulinger
per medlem ligger mellom 5 og 10 sykler.
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Hadde jeg kommet over en i brukbar stand så ville nok sjansen for å slå kloa i den være stor, jagsx750_80 skrev: Du har ikke fått lyst til å skaffe en, på ny?
Jeg er medlem av en veteranmotorsykkelklubb. Det er mange der som ikke kan styre seg, og jeg tror gjennomsnittlig antall to-hjulinger
per medlem ligger mellom 5 og 10 sykler.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.