Oxford hot grips
Oxford hot grips
Var og kjøpte meg ett Oxford sett i dag, sport typen. Men ville teste det før jeg monterte opp alt og da var det mye mer varme i gasshåndtaket enn i den andre. Gasshåndtaket ble varmt, den andre ble 50% så varm. Er det normalt at gasshåndtaket blir varmere?
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Oxford hot grips
Nei, det synes jeg høres rart ut...
.
Har aldri opplevd at det ene håndtaket er varmere enn det andre, hverken på originale varmeholder eller av den ettermonterte typen. Riktignok ikke Oxford, men Symtec i mitt tilfelle.
I ditt tilfelle ville jeg forhøre meg nærmere selger, evt. benytte meg av returretten med tanke på usikkerhet om holkene fungerer som de skal.

Har aldri opplevd at det ene håndtaket er varmere enn det andre, hverken på originale varmeholder eller av den ettermonterte typen. Riktignok ikke Oxford, men Symtec i mitt tilfelle.
I ditt tilfelle ville jeg forhøre meg nærmere selger, evt. benytte meg av returretten med tanke på usikkerhet om holkene fungerer som de skal.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Takk for svar, støttet lokal mc forhandler så får bare dra dit og høre med dem:) Var veldig stor forskjell på dem. Men er litt usikker på hvor varmt det skal/bør blir! Testet bare på 100% dvs full guffe. Gasshåndtaket ble ganske varmt.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Oxford er kjent for å bli skikkelig varme. Men det skal altså gjelde begge håndtakene, ikke bare det ene...KawaGreen skrev:Men er litt usikker på hvor varmt det skal/bør blir!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.