Hei Arne!
Dette kan være interessant, men kartene som kommer opp er ørsmå. Derfor har jeg registrert meg på myrouteapp i håp om å få dem opp i full størrelse - men så framkommer det ikke der hvordan jeg finner rutene dine!
Veit du hvordan jeg kan finne deg der?
Selv om ikke Kvase og jeg kjenner hverandre, som jeg vet om.....så er vi fra det samme området og kjører de samme veiene.
Dette er sikkert litt utenfor tema, men la gå, berettiget kjeft tåler jeg.....
I sør, er det omtrent like mange FB sider som det er mc folk, og ......de står stille.,. Alle vil HA HA HA ting på sidene så de får noe å lese, og de deler gjerne noe surr som er meningløst uten kommentar...( absolutt ikke bestandig dette gjelder) Men sidene er meningsløse uten formål og engasjement utover likes og kritikk. Men, for all del det er bedre enn ingenting. Legg det ut på FB sier de, men gjør de det selv...... da blir det helt taust..
Hvor blir det av engasjement, meninger, litt diskusjoner, invitasjoner ??? Må påpeke på det sterkeste ! at jeg er blant dem som er sjeleglad for at eder og galle holdes på et sivilisert og ofte berettiget nivå..
Og som her. Kvase inviterer alle til å dele sine favoritt turer, gjerne grusturer for dem som mener det er greia.
Og hva skjer...?? Joda det blir oss 2 oppblåste pompøse blærer som prøver oss.... Merk her at jeg traff blink på beskrivelsen av minst en av oss, 50% er bra treff det.
Også banale tema bruker vi ganske mye tid på å besvare eller mene noe om, selv om en kan vandre litt vel langt avsted noen ganger. Kommer som regel "back on track" etterhvert.
Oppfordring er derfor, delta her, delta også på de lokale sidene enten det er på FB eller på vanlig nettside som her. I de siste månedene har jeg hatt mer enn vanlig tid til overs ved tastaturet, som nå er ved en slutt. Noen vil sikkert mene det er bra, jeg er et mas av en annen verden. Men G.I H. som jeg har kjedet meg også i denne perioden.... Disse sidene har holdt liv i MC humøret helt siden min uautoriserte elgjakt i høst. Jeg blir ikke borte, og det blir tid til å lese litt mellom øktene, men mindre tid til å prøve å formulere seg fornuftig.