Hvert år så pleier jeg å ta turen i retning Molde for å besøke familie samt få med meg den berømte Jazzfestivalen. Men i år tenkte jeg at jeg kanskje skulle utvide ruten noe for å få litt forandring. Planen er å legge ruten innom Danmark denne gangen. Alle detaljer rundt ruten og om turen generelt finner dere ved å klikke dere inn på innlegget i bloggen min. Alle endringer og oppdateringer som blir gjort i kraft av det vi blir enige om i denne tråden gjøres i bloggen det linkes til. Så kom med tips, spørsmål og eller en uformell påmelding, så tar vi det derfra.
Foreløpige detaljer om turen finner dere her (Informasjonen vil bli oppdatert fortløpende)
https://bjerknez.no/hvor-legger-jeg-rut ... uren-6713/
Generell informasjon
Det er jo langt frem ennå, men hovedmålet her er å få med flere på denne turen. Jeg kommer nok til å ta denne turen uansett om noen blir med eller ikke, men artig om flere hang seg på. Jeg har langt over middels lyst til å teste ut det nye Bikerhotellet i København!
Jeg har heller aldri kjørt i Danmark før, hverken med bil eller noe annet. Det vil si jeg var en tur i København med bil for noen år siden og jeg har jo tatt danskebåten en del ganger når jeg var yngre, men jeg har liksom ikke sett landet fra "innsiden".
Om du ønsker å være med fra start til slutt, bare på deler av turen, eller kanskje bare by på en kaffe når jeg er forbi så skrik ut. Jeg kommer til å kjøre med sporing (LocaToWeb) så alle kan se hvor jeg befinner meg til enhver tid, så det er også lov til å slå seg med for overraskelsens skyld

Still spørsmål og kom med innspill
Så kom igjen! Høres dette interessant ut, eller du har spørsmål så les først om det jeg har skrevet om turen ved å klikke på linken over. Har du spørsmål og forslag generelt utover dette, så fyr løs i denne tråden