Heisann
Nyregistrert forummedlem her som har lest en del på denne fantastiske forumsiden før han tok spranget

og nå håper jeg at jeg kanskje kan få drukket litt av kunnskapens kilder her inne :[-o<
Jeg driver i disse dager å vurderer å skifte ut min sterk aldrende, og loslitte suzuki med noe nytt... forhåpentligvis i noe HELT nytt

i løpet av dette året- eller neste. I tråd med dette har jeg forsøkt å kartlegge litt hvordan servicepriser faktisk er på nye sykler da jeg har skrudd på min gamle sykkel selv, og har derfor ingen innsikt i det

Dette har vist seg å være litt utfordrende (mulig søketeknikkene mine ikke er helt på høyden

). Jeg har skjønt at det varierer en del fra verksted- til verksted, men håper nå at folk her inne kanskje kan gi ett ca. gjennomsnitt eller noe slikt ved ordinær "stor" og "liten" service.
I den anledning er jeg spesielt nysgjerrig på yamaha mt07/tracer 700, kawasaki z650 og div. bmw 800cc sykler, men siden dette er en gryende utredning så er også andre merker av interesse hvis noe vil dele sine erfaringer
Håper jeg ikke er for storkrevende nå i dette mitt første innlegg her inne.... men all info, innlegg og hjelp mottas med takk :[-o<