Sikkert over et og et halvt år siden jeg sist var her og jeg registrerte meg. Mye har forandret seg. Jeg har enda ikke MC, men jeg jobber med saken. Jeg er 16 i desember om drøyt 4-5 måneder, så tenker jeg skaffer meg mc nærmere våren igjen

En på den forrige skolen min kjøpte seg en splitter ny honda CB 125F for rundt 38k for et par måneder tilbake. I dag ser jeg at du kan få den for rundt 28k ny? Ser ut til at mange av lett mc syklene har droppet i pris. Før kunne jeg ikke finne en ktm duke for under 45k, mens no ser det ut til at folk selger de i god stand til rundt 35k. Har det blitt billigere?
Sliter fortsatt med å finne ut hvilken sykkel jeg skal ha. En god og rimelig sykkel jeg også har sett på er yamaha ys 125. Veldig dumt at den er så lite info på. Sikkert pga den er helt ny. Den koster bare 30k, noe som overasker meg. Drømmen om KTM duke 125 er også veldig dyp. Men usikker på om jeg vil bruke så mye penger på mc. Vil trossalt ha noe igjen i banken

Uansett. Kommer til å oppdatere hva som skjer på denne siden. Godt å være tilbake. Kjenner igjen noen.

(Stilig å se at den første tråden jeg laget har fått rundt 6k views