Stakk til ingen nytte-snarere tvert i mot
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Stakk til ingen nytte-snarere tvert i mot
Skulle man havne i samme situasjon og "miste hodet"og spinne avgårde i håp om å riste av seg øvrigheta, så er neppe det lureste å sette kursen mot hjemmets lune favn...
Man skal nok ikke heller undervurdere onkel Blå sine evner til å lese skiltnumre og muligheten til å slå opp i aktuelle registre hvor både navn og adresser kommer tydelig fram...
.
Man skal nok ikke heller undervurdere onkel Blå sine evner til å lese skiltnumre og muligheten til å slå opp i aktuelle registre hvor både navn og adresser kommer tydelig fram...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Geiroe
- Motorsykkelen din: Honda VF1000F2 (85)
Dersom man har tenkt seg ut å kjøre racing på vei, bør vel skiltet ligge igjen hjemme.
For egen husk. Dekkskift PR3, service 103650
- Fsva
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Han kjørte hjem 

-
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition
114 i 60 sone er jo ikke greit... man burde respektere områdene med 60 grense og under..
70-80-90 osv har jeg mer forståelse for at en ligger i øvre sjikt av hva som er lov :)
Men det er jo bare min personlige mening!
70-80-90 osv har jeg mer forståelse for at en ligger i øvre sjikt av hva som er lov :)
Men det er jo bare min personlige mening!
Den som har begge beina plantet på jorda står stille.