Men legg inn et bilde fra din første tur i 2018, enten den er lang eller kort.. Gjerne med en kort kommentar om turen, temperatur og annet

Første tur 2018, 5-9+ grader rundt om i Fræna kommune, en litt vindfull dag kan en si! Men veeeldig kjekt!!!kjellv skrev:Det kribler overalt, men sesongstart lar vente på seg. Selv har jeg en viss mulighet i morgen for en liten tur, men det er en viss fare for litt regn. Regn og våt asfalt innebærer stor fare for veisalt, og det vil i så fall bety at jeg utsetter første tur ennå en stund.
Men legg inn et bilde fra din første tur i 2018, enten den er lang eller kort.. Gjerne med en kort kommentar om turen, temperatur og annet
Veldig bra at du fikk deg en tur. Får se i mrg hvordan det blir med meg, veisalt vil jeg ikke ha på innsiden av kåpa..Richler78 skrev:Første tur 2018, 5-9+ grader rundt om i Fræna kommune, en litt vindfull dag kan en si! Men veeeldig kjekt!!!kjellv skrev:Det kribler overalt, men sesongstart lar vente på seg. Selv har jeg en viss mulighet i morgen for en liten tur, men det er en viss fare for litt regn. Regn og våt asfalt innebærer stor fare for veisalt, og det vil i så fall bety at jeg utsetter første tur ennå en stund.
Sent from my iPhone using Tapatalk
For d meste tørre veier idag, men har spylt sykkelen etter tur!kjellv skrev:Veldig bra at du fikk deg en tur. Får se i mrg hvordan det blir med meg, veisalt vil jeg ikke ha på innsiden av kåpa..Richler78 skrev:Første tur 2018, 5-9+ grader rundt om i Fræna kommune, en litt vindfull dag kan en si! Men veeeldig kjekt!!!kjellv skrev:Det kribler overalt, men sesongstart lar vente på seg. Selv har jeg en viss mulighet i morgen for en liten tur, men det er en viss fare for litt regn. Regn og våt asfalt innebærer stor fare for veisalt, og det vil i så fall bety at jeg utsetter første tur ennå en stund.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Knallføre! Felleski kan forøvrig anbefales, funker som smurtpingvin skrev: 25 mar 2018, 19:03 Knalldag på Blefjell på formiddagen (riktignok med rekordhøye 5 omsmørninger...felleski next) og landeveis sesongdebut på ettermiddagen![]()
![]()
Det er et vakkert syn - Hvor lenge er du borte per tur?Olav K skrev: 25 mar 2018, 07:30 Forrige helg, lørdagen, hadde jeg min "offisielle" sesongåpning i Norge, på StorTiger'n min.
Nå har jeg "juksa" litt på milde fine dager gjennom vinteren, og fått meg en liten luftetur nå og da, men ikke noen ånklie turer. (Bortsett fra ca 1000 km på grus i Portugal da)
Men forrige helg - Dimmelsvik til Triumphbutikken i Åsane ved Bergen og tilbake. Ca 225 km, der tempen låg mellom +1 og -4.
Knallfin tur!
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Bruker drøye to timer til Åsane, inklusive fergeturen. Så gikk vel 5-6 timer fra jeg drog til jeg var hjemme.