Hei !
Jeg er ny på forumet, og har akkurat begynt på lappen. Har også gått til innkjøp av en supersneisen Honda Transalp, 2002.
Denne har ingen midtstøtte, og i den forbindelse lurer jeg på om noen her har erfaring med å lage sin egen ?
Jeg er sveiser og har tilgang på litt forskjellig utstyr (dreiebenk, fres, cnc osv), men finnes det f.eks tegninger på dette ?
Jeg kunne også vært interessert i å høre om andres erfaringer med Transalp, da jeg er helt grønn i gamet, og ikke vet noe om hva jeg må passe på, se etter osv..
Setter pris på alle tilbakemeldinger :)
Honda Transalp 2002
- gsx750_80
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Kontakt:
Re: Honda Transalp 2002
Googlet how to make Center stand for transalp, som bla så ut til å peke i retning av en youtube-video.
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
@Charlotte:
Velkommen til oss her på MCsiden.no
MCjente og sveiser? En spennende og antakelig ikke helt vanlig kombo
.
Og veldig artig med folk som vil og kan lage ting til sykkelen selv, som også denne karen her gjorde:
Hvis du gjør det samme, så tror jeg det er mange her på MCsiden som gjerne leser en DIY reportasje med bilder fra en slik jobb :) .
Velkommen til oss her på MCsiden.no

MCjente og sveiser? En spennende og antakelig ikke helt vanlig kombo

Og veldig artig med folk som vil og kan lage ting til sykkelen selv, som også denne karen her gjorde:
Hvis du gjør det samme, så tror jeg det er mange her på MCsiden som gjerne leser en DIY reportasje med bilder fra en slik jobb :) .

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Tusen takk :) blir litt flau når jeg nå innrømmer at jeg ikke tenkte på å google det engang :-P
Jeg skal se på videoen og blir det til at jeg lager den, så skal jeg dokumentere og legge ut ja !
Jeg skal se på videoen og blir det til at jeg lager den, så skal jeg dokumentere og legge ut ja !