Ja folkens
Fra torsdag 30. mai (Kristi Himmelfartsdag) til søndag 2.juni 2019, er det igjen duket for årets happening på Heimdal Gaard i Kvinnherad.
Selve PokerRun'et går lørdag 1.juni, en nyyyydelig tur rundt fagre Hardanger, ca 25mil
Facebookgruppa er oppe og går, påmelding åpner litt etter nyttår.
Det blir begrensning på 104 deltakere.
For de som IKKE har Facebbok, kan man sende påmelding pr brev (med frimerke) til vår hovedsponsor:
KanTech Adventure, Fetvegen 50, 5464 DIMMELSVIK
Opplegg omtrent som forrige år, ruta blir omlag som i 2016. Litt justeringer vil nok forekomme.
Matre Gjestetun er klar til å ta i mot bestilling, til neste år har de også mulighet til å leie ut ei hytte oppi fjellet (mer info kommer) med soveplass til ca 12 mann.
Da gjennstår det vel bare å begynne å glede seg....
Og ønske VELKOMMEN til Heimdal Gaard =D> =D>
Hardanger PokerRun 2019
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Hardanger PokerRun 2019
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Olav K
Re: Hardanger PokerRun 2019
Ja da er påmeldingen igang,
om det er av interesse, leit opp Hardanger PokerRun 2019 på Face, og bli med i gruppa.
Sommerens fineste MCtur er under oppseiling lørdag 1.juni. og fredag 31.mai er det offisielt PreRun, og der legger vi planer for en spennende liten "twist"
"Gentlemen, start your engines"
om det er av interesse, leit opp Hardanger PokerRun 2019 på Face, og bli med i gruppa.
Sommerens fineste MCtur er under oppseiling lørdag 1.juni. og fredag 31.mai er det offisielt PreRun, og der legger vi planer for en spennende liten "twist"

Olav K skrev:Ja da er påmeldingen igang,
Sommerens fineste MCtur er under oppseiling lørdag 1.juni. og fredag 31.mai er det offisielt PreRun, og der legger vi planer for en spennende liten "twist"![]()

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Motorsykkelen din: `08 BMW K1200S
Er det fullt? Har ikkje fjasbok
103 påmeldte, så en ledig plass..
-
Damn, kan du melde meg på?
Da er du påmeldt som #104

Siste faste plass. Ventelister etter dette..
-
Tusen takk!
- Olav K
Kult, velkommen skal du være :)
Det er nok helt sikkert noen som melder avbud, vi var 112 påmeldte ifjor men var vel rundt 90 stk tilslutt.
Vi kjører PreRun på fredagen, mer info om dette kommer etterhvert :)

Det er nok helt sikkert noen som melder avbud, vi var 112 påmeldte ifjor men var vel rundt 90 stk tilslutt.
Vi kjører PreRun på fredagen, mer info om dette kommer etterhvert :)
- haakeik
- Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
Dette gleder jeg meg til
Fikk ikke med meg et eneste treff i fjor, så i år blir HPR, Mcsiden høsttreff og kanskje sommertreff?
Og så er det kjekt å besøke et område jeg aldri har vært i, enda jeg har en svigermor som er Sunde området.

Og så er det kjekt å besøke et område jeg aldri har vært i, enda jeg har en svigermor som er Sunde området.
- Olav K
Kopiert fra Facebookgruppa til Hardanger PokerRun 2019
Ja godtfolk, da er det 1 mnd til vi fyrer igang.
Det er i dag 7 ledige plasser på lista, så om du har venner, kjente, eller andre du har lyst å ha med, er det fortsatt muligheter.
Om du har lyst å forhåndsbetale kan du nå gjøre det på Vipps til 95 70 28 60, prisen er 350 pr deltaker, og som tidligere sagt, det inkluderer fergeturene på lørdagen.
Om du melder deg av innen 25.mai, så refunderer vi pengene.
Ellers er det greit å få en heads-up på hvem som vil være med på PreRun fredagen, da jeg har planer som krever litt forberedelser. Disse blir avslørt plutselig, når vi er nærmere HPR helga. Litt annerledes innhold enn i fjor, og i en litt annen retning. Men bra... det tror jeg det blir
Ja godtfolk, da er det 1 mnd til vi fyrer igang.
Det er i dag 7 ledige plasser på lista, så om du har venner, kjente, eller andre du har lyst å ha med, er det fortsatt muligheter.
Om du har lyst å forhåndsbetale kan du nå gjøre det på Vipps til 95 70 28 60, prisen er 350 pr deltaker, og som tidligere sagt, det inkluderer fergeturene på lørdagen.
Om du melder deg av innen 25.mai, så refunderer vi pengene.
Ellers er det greit å få en heads-up på hvem som vil være med på PreRun fredagen, da jeg har planer som krever litt forberedelser. Disse blir avslørt plutselig, når vi er nærmere HPR helga. Litt annerledes innhold enn i fjor, og i en litt annen retning. Men bra... det tror jeg det blir