Hadde oppkjøring på A idag og bestod

Spørsmålet er da om det er noe aktivt kjøremiljø i Sandefjord/Vestfold-området?
Tenker å kjøpe meg sykkel i løpet av vinteren, og hadde vært fint å hatt noen å kjøre med til våren.
Alt godt, Daniel

Ja, det er sant. Hadde egentlig planer om å drøye oppkjøringen til våren, men heldigvis så presset kjøreskolen meg litt, slik at jeg fikk det ferdig iår :) Så nå er jeg klar når isen går
Gratulerer!NeXtGeN skrev: 24 sep 2018, 14:18 Hei, da var det tid for første innlegget i dette forumet. Har fått mye hjelp av forumet ved å lese tidligere innlegg om det å ta lappen osv.
Hadde oppkjøring på A idag og bestodHelt uvirkelig følelse å være ferdig. Var helt stiv på oppkjøringen siden jeg var så nervøs.
Tenker å kjøpe meg sykkel i løpet av vinteren, og hadde vært fint å hatt noen å kjøre med til våren.
Alt godt, Daniel![]()
https://www.youtube.com/watch?v=tdibXX7UdsQNeXtGeN skrev: 24 sep 2018, 14:49 Drømmen er og har alltid vært en Ducati. For å være litt realistisk så tenker jeg på en Ducati 899. Men mulig det blir en rimeligere sykkel imellomtiden. Er student nå, så det må nok vente litt :)
Begynner nok å syne på siste verstet nå for de fleste av oss med tanke på de lengre kjøreturene. Men man kan ha mange flotte uker igjen enda hvis man tåler å fryse litt. Spesielt når man er fersk og ikke får kjørt langt nok :)NeXtGeN skrev: 24 sep 2018, 14:18 Hei, da var det tid for første innlegget i dette forumet. Har fått mye hjelp av forumet ved å lese tidligere innlegg om det å ta lappen osv.
Hadde oppkjøring på A idag og bestodHelt uvirkelig følelse å være ferdig. Var helt stiv på oppkjøringen siden jeg var så nervøs.
Alt godt, Daniel![]()
Absolutt! Jeg er glad jeg har ventet til jeg ble "voksen" før jeg tok lappen. Som 20 åring så hadde den sykkelen garantert tatt livet av meg. Men nå er det ikke lenger toppfarten jeg kjøper sykkel for, men følelsen av å cruise rundt med drømmesykkelenRelax skrev: 24 sep 2018, 14:56https://www.youtube.com/watch?v=tdibXX7UdsQNeXtGeN skrev: 24 sep 2018, 14:49 Drømmen er og har alltid vært en Ducati. For å være litt realistisk så tenker jeg på en Ducati 899. Men mulig det blir en rimeligere sykkel imellomtiden. Er student nå, så det må nok vente litt :)
Tøøøøft....og farlig
Ride safe!
Takk for tips! :)Kjellrf skrev: 30 sep 2018, 13:58 Gratulerer!
Mens veiene er bare, er jo Vindfjelltunet møtested hver tirsdag. Ellers flere mc-klubber med åpent klubbhus minst en gang i uka.
Kan nevne at Tønsberg mc-klubb på Jarlsbergsletta/ved flyplassen har åpen kafe hver lørdag kl 13-17.