Hei!
Mitt navn er Stig. Er 25 år gammel, og kommer fra et sted nord på Jæren. Har siden 2013 (Prøvde å telle meg tilbake. Tror det var riktig årstall) hatt interesse for MC. Det ble bare titting på bilder og video den gang. Noen år senere har jeg endelig fått meg jobb og god inntekt, så nå syntes jeg det var på tide å skaffe meg en sykkel.
Planen var egentlig å starte i fjor, men var litt for seint ute (Fikk ikke jobb før i mai). Derfor begynner jeg så tidlig som mulig i år for å (forhåpentligvis) sikre meg lappen til juni.
Verken sykkel eller kjøreklær/utstyr er kjøpt inn enda. Men første kjøretime er bestilt! Mandag 11. mars kl 14:00 skal jeg sette meg på en sykkel for aller første gang. Skal bli spennende!
Tenkte å ta turen innom en motorsykkelforhandler i morgen for å kjøpe meg hjelm og kjøreklær. Har dere forresten noen anbefalinger på utstyr? Tenkte i alle fall å kjøpe meg hjelmen Shoei GT-Air, hvis de har den inne.
Har ikke heeelt bestemt meg for hvilken sykkel jeg skal gå for enda, men jeg sikler veldig etter Kawasaki Vulcan S. Har hørt at dette er en bra begynnersykkel. Forhåpentligvis får jeg prøvesitte den i morgen. Om jeg ikke går for akkurat denne sykkelen, så er det i alle fall en cruiser/chopper jeg vil ha.
Må si at jeg gleder meg veldig! Har en del sommerfugler i magen også, men de forsvinner vel etterhvert