Begynner å bli bra kjørelenge på disse nå - bykjøring 259 km og en maksimal rekkevidde på 322 km.
110 Hk - 190NM på 220 kg, og kan lades til 95% på en time og da har du nye 246 km.
190 NM - da har du noe å skyve i fra med :)
Fin pendlersykkel :)
Jeg har prøvd, og likte den godt. Er jo ganske fersk og har ikke mange sykler å sammenligne med, men jeg satt godt, opplevde sykkelen som godt balansert og lettkjørt. Den akselererer noe sinnsykt, men det kan justeres ned. Om jeg bare skulle pendle, hadde jeg kjøpt en sånn.Tore L skrev: 30 mai 2019, 17:12 Noen her inne som har prøvd eventuelt har en Zero SR-F?
Begynner å bli bra kjørelenge på disse nå - bykjøring 259 km og en maksimal rekkevidde på 322 km.
110 Hk - 190NM på 220 kg, og kan lades til 95% på en time og da har du nye 246 km.
![]()
Hold deg godt fast :-)Tore L skrev: 30 mai 2019, 17:37 Jeg har prøvd, og likte den godt. Er jo ganske fersk og har ikke mange sykler å sammenligne med, men jeg satt godt, opplevde sykkelen som godt balansert og lettkjørt. Den akselererer noe sinnsykt, men det kan justeres ned. Om jeg bare skulle pendle, hadde jeg kjøpt en sånn.
Når en kan kjøre og da for min del tur/retur sarp - oslo - sarp - uten at en må lade begynner det å hjelpe :) Som eneste sykkel er det nok ikke av intresse, men som pendler sykkel - muligens :)
Får ta og prøvekjøre en Zero SR en dag, om bare for å kjenne på 190Nm :)
Specsa begynner absolutt å komme seg jaTore L skrev: 30 mai 2019, 17:12 Noen her inne som har prøvd eventuelt har en Zero SR-F?
![]()
Forsåvidt enig...Bjerknez skrev: 01 jun 2019, 11:48 Utseendemessig minner den meg litt for mye om en mainstream Honda. Så gåsehud får jeg definitivt ikke.![]()