Har en Boeri hjelm som jeg så gjerne skulle hatt et nytt visir til.
Noen som har peiling på om de fortsatt produserer motorsykkelhjelmer, eller er det bare til ski?
JayB
Boeri hjelm
Boeri hjelm
JayB
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Boeri hjelm
Hvis du klikker deg inn på denne siden og klikker så på det norske flagget så dukker det i hvert fall opp et navn og en e-post adresse...JayB skrev:Har en Boeri hjelm som jeg så gjerne skulle hatt et nytt visir til.
Noen som har peiling på om de fortsatt produserer motorsykkelhjelmer, eller er det bare til ski?
JayB
Kanskje det er verd et forsøk å sende en e-post til denne adressen?
Selv har jeg aldri vært borti Boeri MC-hjelmer. Italiensk merke, så vidt jeg kan se...
En av utrolig mange hjelmprodusnter i dette landet...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Eller kanskje du finner det du er på jakt etter på denne siden?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Takker AJ, men jeg tror hjelmen min er vel gammel, holder nok ut vintersesongen, så får det bli en ny til våren.
Som dere sikkert vet er det helårs sesong her så langt sør på vestlandet.
Som dere sikkert vet er det helårs sesong her så langt sør på vestlandet.

JayB
Tusen takk for at du vrir kniven rundt i såret
Men er det ikke bedre å kjøre med et ripefritt visir i mørke da ? Er hjelmen over 5 år er det vel på tide å bytte den uansett ? 

Hei Pollti, har en ripe i visiret og den er ikke i synsfeltet engang. Så har absolutt ingen problem med å se i mørket, bortsett i fra at det er mørkt da. Og det erjo det største problemet med mørkekjøring at det ikke er lys.
JayB
JayB
JayB
Skal sjekke på trevet til Frode. Sist jeg var der fant jeg en million forskjellige visir så kan jo hende det er Boeri visir der og.