Men en slik tråd kan også være av interesse for andre med et behov for en spesifikk bruktdel. Så får vi se om det er interesse og behov for en slik tråd...
Jeg legger ikke opp til noen delelagerregistering i denne tråden, men de som har noe å bidra med må gjerne lage en egen overskrift i innlegget de skriver om hva slags del de har å tilby.
Og for de som lurer så kan altså trådtittelen endres når dus skriver innlegget ditt. Bare å fjerne trådtittleen der det står "Emne" og skrive din egen beskrivende overskrift.
I innlegget vil det være greit med en detaljert beskrivelse, hvor godt brukt delen er og hvordan den kan leveres, evt. hentes/sendes og kostnader i den forbindelse.
Bilder er alltid en fordel...

Ok, da har alle som er interessert skjønt konseptet?
Håper det. Hvis ikke er det bare å spørre og ikke minst foreslå forbedringer og endringer her i tråden. Så ser vi hva vi får til.
Da starter jeg med disse to tingene:
Mitas Terra Force-R bakdekk, dimensjon 170/60ZR17, kjørt ca. 13000 km. Fortsatt en god del mønster igjen, i hvert nok til en tur hjem fra ferieturen om ditt nåværende dekk er på korden...

Dekket gis bort til den som har behov for det:
Tidligere i sommer byttet jeg framdrevet på KTM'en.
Dette er nå erstattet med et nytt da jeg nylig byttet hele drivlinja.
Dermed har jeg et lite brukt JT 17 tanns framdrev, som gis bort til den som vil ha det.
Må hentes, kan leveres innen en radisu på 3-4 mil fra her jeg bor 6 mil nord for Oslo, evt. sendes og mottaker betaler porto: