Har alternativ å lagre nærme i delvis isolert garasje, men trenger da evt god forklaring på hvordan og hva jeg må ordne. Har funnet mye forklaringer etc, men føler man drukner i det. Fått med meg å ta ut batteriet og vedlikeholdslade det, fylle dekk med luft og trille sykkelen iblandt om jeg ikke setter den på støtter, ha full tank for å unngå kondens og vaske nøye.
Tenker at om noen her kunne hjulpet hadde det vært fantastisk, trenger bare nøye forklart - og med hvilket produkt dere anbefaler. Byttet olje og filter nylig så det er vel ikke noe vits å røre nå. Er alle disse produktene som gjør at jeg går meg vil... Fått beskjed om å smøre inn med diverse oljer/voks, men er alt dette nødvendig? Skal kjedet smøres inn med noe eller strammes noe ekstra eller la det være?
Viktigste er vel god vask? Er vandt til å bruke vann og klut, unngått så mye annet men burde vel kanskje bruke noe for å faktisk få vasket den ordentlig, avfetting eller rens?

Har du tips til hva jeg trenger av rens etc så gi meg gjerne navn på produkter eller linker..