Pris på honda cbr 600F4 99-modell
Pris på honda cbr 600F4 99-modell
driver å kjiker på denne syklen:
http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 482350.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
har pratet med han, og der er ingen mangler eller problemer med syklen. Alt fungerer, ingen bulker OSV.
og som dokke leser er det ein del nytt på den.
prisen har komt ned til 49.000 kr. Er det ein galen pris?
og ein ting til, hva er forsjell på F, F4, F3 OSV?
mvh Kristian
http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 482350.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
har pratet med han, og der er ingen mangler eller problemer med syklen. Alt fungerer, ingen bulker OSV.
og som dokke leser er det ein del nytt på den.
prisen har komt ned til 49.000 kr. Er det ein galen pris?
og ein ting til, hva er forsjell på F, F4, F3 OSV?
mvh Kristian
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Pris på honda cbr 600F4 99-modell
Heisan, eidsvik og velkommen her på Mcsidens Forum
Nå er ikke jeg den rette til å gi deg alle svarene du vil ha, men jeg tror at typebetegnelsene på modellen er nyere jo høyere tallet er, dvs. at F4 er en nyere årsmodell enn f.eks. F3.
Men jeg kan ta feil og da kommer det gjerne andre brukere her på Forumet med en korrigering...

Nå er ikke jeg den rette til å gi deg alle svarene du vil ha, men jeg tror at typebetegnelsene på modellen er nyere jo høyere tallet er, dvs. at F4 er en nyere årsmodell enn f.eks. F3.
Men jeg kan ta feil og da kommer det gjerne andre brukere her på Forumet med en korrigering...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Snill Vaffel
- Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000

Olala Det var en snasen sykkel, en etter min smak ja

Fått den ned 3000kr jaja kom med 45.000kr i kontant som han ser du har så selger han vettu, så kan du bare ha de resterende pengene i en annen lomme, det er lov å prøve

Når det komme til dette med F 3 2 4 osv. har jeg desverre ikke peiling me det burde jeg vel siden jeg har CBR selv men det er riktig nok en R

Snill Vaffel
Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.
2011 Suzuki GSXR 1000
2011 Suzuki GSXR 1000
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Enig med Vaffel her... Ta med deg 45 i cash.. Ikke prut over mobil/telefon/mail.. Prut når du ser på sykkelen.. Det er ihvertfall mi greie. Lettere å avslå når man ikke ser deg i øya.
Fin sykkel. F4 er vel nyere modell en de andre... :)
Fin sykkel. F4 er vel nyere modell en de andre... :)
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Takk for hyggelig tilbakemelding :)
Eg la inn bud på 45 tusen, men var litt lite sa han:)
tenker eg tar meg ein tur å ser på den, men frykter at han ikkje kommer til å gå ned meir i pris:S
Eg la inn bud på 45 tusen, men var litt lite sa han:)
tenker eg tar meg ein tur å ser på den, men frykter at han ikkje kommer til å gå ned meir i pris:S
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
By 45 omigjen når du står der foran han med penga i handa :)
You'll never walk alone
- Snill Vaffel
- Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Dra å kikk på sykkele så å prat få en god tone, på slutten så sier du ja....... Jeg tror jeg tar den men... jeg har kun 45 i lomma, sørg for at an ser hele seddel bunken, er han gira nok på å selge den så får du den da ellers har du resterende i en annen lomme. Men dette må gjøres face to face ellers funker det ikke.
Jeg har gjort dette selv flere ganger
Lykke til 
Jeg har gjort dette selv flere ganger

Snill Vaffel
2011 Suzuki GSXR 1000
2011 Suzuki GSXR 1000
-
- Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
F4 er den så kom etter F3. F4 er lettere å kjappere å sikkert mer sporty handling ellers vet jeg ikke så mye. I forhold til F3n så ser den og mer hissig ut. Det finnes F4i og med injection motor. Med injection er det lettere å få powercommander(mer hk) på an ellers alt for dyrt. Søk på internett å du vil få alle svar besvart. Kuule deler til F3 ble akkurat umuligt å få tak i, om noen år til vil det samme skje med f4. Hvis du ønske å sette ditt eget preg på an bør du ikke vente for lenge.
F.eks disse http://www.myfairings.com/ levere fairing til F4 men ikke F3. Kiipt si jeg har F3. Mye derfor jeg ønske meg en mc til av nyere årgang. En annen plass fant jeg full ekte carbon kåpe/fairing.
Jeg kunne jo dratt til en airbrush kunstner med kåpa, men ikke vits mcn er for gammel og billig nå.
F.eks disse http://www.myfairings.com/ levere fairing til F4 men ikke F3. Kiipt si jeg har F3. Mye derfor jeg ønske meg en mc til av nyere årgang. En annen plass fant jeg full ekte carbon kåpe/fairing.
Jeg kunne jo dratt til en airbrush kunstner med kåpa, men ikke vits mcn er for gammel og billig nå.
-
- Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F2
CBR F1 1987 - 1990
CBR F2 1991 - 1994
CBR F3 1995 - 98
CBR F4 1999 - 2000
CBR F4i 2001 - 2006
:)
CBR F2 1991 - 1994
CBR F3 1995 - 98
CBR F4 1999 - 2000
CBR F4i 2001 - 2006
:)
- hansraymond
- Motorsykkelen din: 88-HD Sportster, -83 Honda cb1100F,66-BSA, 87 Honda Supermagna, 93 Suzuki GS500e
- Kontakt:
velkommen til forumet Eidsvik
Joda det er riktig som de andre sier: jo høyere tall bak "F'en" jo nyere modell, dette er sykler som er regnet for å være svært slitesterke og populære både som sportsykler og til touring, jeg har selv bygget opp en F3 etter skade, den ble da egentlig kondemnert pga all plast var vrak, (taksten blir da: nye deler, styre, speil , ny tank, nytt eksos, ny lakk etc etc. pluss arbeide) selv om den var fullt kjørbar
, så eier'n kjøpte den tilbake og jeg bygget denne opp, og jeg kan skrive under på at den går så det holder,
4-1 fullrace anlegg (høy lyd), K&N filter med større dyser, pluss diverse nam nam..

Joda det er riktig som de andre sier: jo høyere tall bak "F'en" jo nyere modell, dette er sykler som er regnet for å være svært slitesterke og populære både som sportsykler og til touring, jeg har selv bygget opp en F3 etter skade, den ble da egentlig kondemnert pga all plast var vrak, (taksten blir da: nye deler, styre, speil , ny tank, nytt eksos, ny lakk etc etc. pluss arbeide) selv om den var fullt kjørbar

Hans Raymond
Live to Ride Ride to Live!

-
Jeg fikk beskjed at det ikke hva vits i å skifte til KN filter hvis jeg ikke innstalerte Powercommander og, ødelegge motoren?. Å ikke vits i å innstalere Powercommander da det ikke er innsprøytningsmotor å blir for dyrt. Så da kjøre jeg den som den er å kjøpe meg en ny mc, evt i tillegg.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Med forbehold om at jeg kan ta feil så mener jeg at Powercommander ikke lar seg montere på sykler som ikke har innsprøytning.Cbr skrev:Jeg fikk beskjed at det ikke hva vits i å skifte til KN filter hvis jeg ikke innstalerte Powercommander og, ødelegge motoren?. Å ikke vits i å innstalere Powercommander da det ikke er innsprøytningsmotor å blir for dyrt. Så da kjøre jeg den som den er å kjøpe meg en ny mc, evt i tillegg.
Men KN filter på en forgassersykkel burde da være risikofritt, selv uten å skifte dyser i 'gasserne...
Eller er jeg helt på jordet nå...

Har for øvrig både Powercommander og Pipercross luftfiler på TDM'en.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
Verksted annbefalte alle sine kunder å ikke innstalere KN filter uten Powercommander. Powercommander kan innstaleres , men blir dyrt da de må jobbe med forgasseren. Ble annbefalt å droppe de pga mange timer.
- hansraymond
- Motorsykkelen din: 88-HD Sportster, -83 Honda cb1100F,66-BSA, 87 Honda Supermagna, 93 Suzuki GS500e
- Kontakt:
CBR: Det er vel Dynojet du mener? ja det er det jeg har montert på den Honda Cbr600 F3'ern. Dynojet innebærer jo ett komplett dysesett med tilhørende filtre og oppsett til såkalt "Stage 2 eller 3 kit" man bør justere og synkronisere forgasserne på nytt da..
(følger vanligvis med en "Fasit" på dette med i kitet)
Powercommander er til motorer med innsprøytning.. har montert noen sånne også da jeg jobba på Lazy Boyz. da må man ha Dynobenk med eksos avlesning og lamdasensor for å "mappe" systemet på nytt, noe de færreste har hjemme, da de fleste profesjonelle Dynobenker koster like mye som en ny sykkel,,

PowerCommander er relativt enkle å montere, det er justeringa som tar tid,,
Men hører de har utviklet ett commander-system som justerer seg selv, mens man kjører. Så da blir kanskje testbenker (nesten)overflødige?
Er forresten samme firma som har utviklet begge systemene..
:-D
http://www.dynojet.com/jetkits/index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dynojet.com/pdf/1157.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; denne er til Cbr600 F3..
(følger vanligvis med en "Fasit" på dette med i kitet)
Powercommander er til motorer med innsprøytning.. har montert noen sånne også da jeg jobba på Lazy Boyz. da må man ha Dynobenk med eksos avlesning og lamdasensor for å "mappe" systemet på nytt, noe de færreste har hjemme, da de fleste profesjonelle Dynobenker koster like mye som en ny sykkel,,
](./images/smilies/grrr.gif)

PowerCommander er relativt enkle å montere, det er justeringa som tar tid,,
Men hører de har utviklet ett commander-system som justerer seg selv, mens man kjører. Så da blir kanskje testbenker (nesten)overflødige?
Er forresten samme firma som har utviklet begge systemene..

http://www.dynojet.com/jetkits/index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dynojet.com/pdf/1157.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; denne er til Cbr600 F3..
Hans Raymond

hvor stor betydning har denne Dynojeten? =)
og hvor mykje blir omregistreringa på syklen?
:-D
og hvor mykje blir omregistreringa på syklen?