Har ambisjoner om å få meg noen turer rundtom på vestlandet med telt, øl og fiskestang i løpet av sesongen. Har endelig fått meg motorsykkel etter mange års savn etter følelsen fra lett-sykkel i ungdomstida. Kjørte mye rundtom alene i fjor og tenkte eg skulle sjekke om det finnes likesinnede sjeler på vestlandet som kunne tenke seg å bli med. Har enda ikke klart å overbevise mine venner om at motorsykkel er en kjempegod ide

Mine planer er å utforske grusveiene rundtom i fjellene her i sør. Kunne også veldig gjerne tenkt meg å kjøre TET ruten her i Norge og Sverige om ikke corona setter en stopper for det.
Den kjøringa jeg liker best er "adventure" sjiktet. Finne småveier rundtom og utforske nye steder tett på naturen.
Er 36 år, kjøpte meg en brukt CB500X i fjor. Sikler allerede etter større sykler, men har bestemt meg for å holde meg i A2 inntil videre av HMS årsaker.
Så om du kunne tenke deg å hive deg med på en tur, eller planlegge noe i lag så gi meg et pling. Så ser vi utover våren & sommeren om vi kan danne en liten gruppe av likesinnede adventurefiskeøldrikkende MC sjåfører. Ellers hiver jeg meg lett med andre som skal på tur

Ellers, er det noen som har noen kjekke grusveier å kjøre her på vestlandet? Har søkt meg ihjel på nett, men vanskelig å finne konkrete tips