Årene gikk, jeg husker ikke alder... men jeg husker jeg var veldig ung førstegang jeg fikk lov og kjøre denne Suzukien på gressplenen hjemme, jeg har nok lagt bak meg et par mil på denne gressplenen, dette var noe av det kjekkeste jeg visste... Etter noen år fikk jeg meg en MT5, og denne var så høy at jeg måtte enten springe på siden og hoppe oppå, eller gå oppå trappen og hoppe oppå, på det fortsatte vell på gresset en stund, før jeg fikk lov og trille den ned til min mormor og morfar og kjøre frem og tilbake på privat veien deres, denne var litt lengre en plenen.
Når jeg skulle hjem igjen måtte jeg trille sykkelen hjem, og dette var veldig tungt, så noen ganger lurte jeg meg til og holde sykkelen igang mens jeg gikk på siden... huden ble full når jeg kom hjem og dette ble merket

Min første " motorsykkel " var en Suzuki GN250, denne kjøpte jeg av en som hadde latt den stå 8år, Forgasser rens, pusse plugger, pusse ledninger, og den 2.000krs sykkelen startet, denne hadde jeg nesten 2år før salg, da gikk jeg over til en Suzuki GS400, denne også ble gjort mye med, hadde den 1sesong før jeg også byttet ut denne med en ny sykkel som var CBF600NA, denne hadde jeg 1sesong før den nåværende sykkelen som er en Suzuki VZ800U, Jeg elsker turer og kan fint legge ut på alt fra 15-50mil på en fin dag!
Siden dere nå har fått min " Livshistorie " om Sykkel, tenker jeg vi avslutter her, og heller oppdaterer med div turer og slikt om det skulle være interesse for dette :)
Ha en fin påske :)