Men Cardoen jeg hadde tok kvelden da den ikke tålte vann.... og jeg har byttet hjelm etter dette til Schuberth C4 Pro. Sistnevnte kom med Sena integrering og lyden når det kommer til musikk i disse er i beste fall helt rævva. Faktisk det værste jeg hørt noensinne. Alt for spinkle høytalere som ikke egner seg til annet enn tale.
Nå er jeg ute etter høytalere som kan monteres bak foret i hjelmen igjen som snakked med telefonen min via Bluetooth og jeg vil også ha en bluetooth controller montert på styret som hvor jeg kan endre volum samt skippe sanger etc. i Spotify. Jeg bruker iPhone 12 Pro.
Er det noen her som kan anbefale noen skikkelige gode høytalere som kan spy ut såpass med lyd at det kan høres bra ut og gi litt trøkk? Jeg tror jeg har ganske romslig plass ved øreregionen så jeg tror jeg har plass til ganske store høytalere.
Men jeg gidder ikke fikle med ledninger hver gang jeg skal ut å kjøre. Jeg vil heller ikke ha earbuds etc. liker ikke å ha ting inne i øret untatt fingeren når jeg faktisk klør der. Eller en q-tips en sjelden gang