I sommer på vei fra Göteborg ca kl 1900 så jeg en bil med panseret åpen og det sto 2 damer med hver sin unge som stoppet meg. Uten å tenke stoppet jeg.
Så kommer det to menn som sto bak bilen og hengte masse juggel på meg. For meg som var kamerat skulle jeg få dem for bare 100 men at de kostet 1200 i butikk. Da de forsto at jeg ikke var intereserte i smykker så tok de frem noen armbåndsur....og jeg kjørte vekk.
Jeg fant situasjonen veldig truende da den ene sto foran sykkelen og den andre som tok tak i høyre skulder..... Jeg traff nesten han som sto foran sykkelen.
De var svensktalende siøynere men kjørte tysk registrert bil.
I Kroatia bruker landeveisrøvere samme taktikk for å stoppe biler.
Beware
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy..
Lite hyggelig å oppleve noe slikt. Skulle jo tro det var trykt å stoppe å hjelpe.
I dag har vel de fleste mobil, så de klarer seg selv...
Opplevd en del ganger at det har stått biler i vegkanten på motorveien. Da jeg stopper for å tilby hjelp, har de fleste ringt med egen mob. og venter bare på hjelp.
Lite hyggelig å oppleve noe slikt. Skulle jo tro det var trykt å stoppe å hjelpe.
I dag har vel de fleste mobil, så de klarer seg selv...
Opplevd en del ganger at det har stått biler i vegkanten på motorveien. Da jeg stopper for å tilby hjelp, har de fleste ringt med egen mob. og venter bare på hjelp.