Så et spørsmål om Denali D4 ekstralys. Jeg var sikker på disse hadde dimme funksjon med kjørelys på dag og kveld, men at de også har fullt lys når jeg setter MC`n på fullt lys. Noen som vet?
Haha, jeg regner med ErikW tåler såpass.Audi Mannen skrev: 24 mar 2023, 19:07 Se nå....se nå.... Bjerknez får eksem her snart !!!!
Grattis med tursykkel fra meg i allefall.
..du veit ikke hva du går glipp av, sammenlignet med å cruse rundt på en engelsk "jernkomfyr"Bjerknez skrev: 24 mar 2023, 14:24 Grattis!
Nå mangler du bare et fullkomment turkjøkken, pølsekoker og selvsagt toppboks og sidebokser. Ikke glem klær med varmeelementer og en drikkesekk. Kan du forresten få dem med toalett også?![]()
![]()
God tur!![]()
Jeg kjører stil til jeg dørbiker7 skrev: 24 mar 2023, 19:16 Grattis så meget med god-sykkel, ErikW![]()
Og Bjerknes,
..du veit ikke hva du går glipp av, sammenlignet med å cruse rundt på en engelsk "jernkomfyr"Bjerknez skrev: 24 mar 2023, 14:24 Grattis!
Nå mangler du bare et fullkomment turkjøkken, pølsekoker og selvsagt toppboks og sidebokser. Ikke glem klær med varmeelementer og en drikkesekk. Kan du forresten få dem med toalett også?![]()
![]()
God tur!![]()
![]()
![]()
Haha, stilen endrer seg med alderen.lazyboy skrev: 24 mar 2023, 20:53 Kan kle opp en gris i Prada ,moncler, gull osv Bjerknez. Men det er allikevel en gris.
Du har kort hukommelse om din stil![]()