Hei. Har ett speedometer på min Coffee racer som ikke er i form så derfor ønsker jeg noen som er trådløst. Haster, skal snart på tur hehe.
Ta kontakt på ostbyggservice@gmail.com
Svarer ganske så kjapt
Trådløs speedometer ønskes kjøpt
-
- Motorsykkelen din: 1986 Suzuki GSX750ES
Re: Trådløs speedometer ønskes kjøpt
Bruke mobilen, masse app'er som gjør jobben? Har Quad lock holder, kan være lurt med demper, særlig kamera utsatt for vibrasjoner. Finnes også vanntette løsninger etc.
2019 Triumph Scrambler 1200
2017 KTM 450 EXC-F Six days
2017 KTM 450 EXC-F Six days
- Canutus
- Motorsykkelen din: BMW K1300R
- Kontakt:
Sykkelcomputer finner du i nærmeste sportsbutikk i alle prisklasser. Men pass på hvilken teller den her for montering på felg. Vet de gamle var litt kilen på montering, men om de fortsatt er i salg aner jeg ikke.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Trådløse sykkelcomputere kan ha problemer pga elektronisk støy fra tenning/lading.
med ledning funker Sigma sine til 200++
Biltemas ca 130kmh.
med ledning funker Sigma sine til 200++
Biltemas ca 130kmh.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
Jeg har prøvd 2 forskjellige typer sykkel computere og beg gikk i søpla
sensor felg og gaffel skal ha en avstand på 5mm noe som er vanskelig siden jeg ikke har eiker som er som vanlig tråsykkek og gaffelen og felgen har for stor avstand. Så det ble men mobilholder og ett etui som tåler regn. Dette får funke inn til jeg får tak på ett panel som funker. Men harvlest at noen bruke GPS radar boks som man bruker i bil, dem kobler opp en USB port som den kan få strøm fra så vurdere det også
men takk for tips og svar.
- Canutus
- Motorsykkelen din: BMW K1300R
- Kontakt:
Hmm, må hjem å se.... mener min bare er festet på navet med strikk uten motsensor på gaffel, men det kan tenkes jeg har begge deler og at den på navet hører til GPS'en for at den ikke mister fart/avstand i tuneller.... Har brukt en Oregon (tur-gps) både til fots, på trøsykler og på MC, men hadde også vanlig sykkelcomputer, så surrer kansje litt.ROMANO_GUTTEN85 skrev: 14 jun 2024, 10:13 Jeg har prøvd 2 forskjellige typer sykkel computere og beg gikk i søplasensor felg og gaffel skal ha en avstand på 5mm noe som er vanskelig siden jeg ikke har eiker som er som vanlig tråsykkek og gaffelen og felgen har for stor avstand. Så det ble men mobilholder og ett etui som tåler regn. Dette får funke inn til jeg får tak på ett panel som funker. Men harvlest at noen bruke GPS radar boks som man bruker i bil, dem kobler opp en USB port som den kan få strøm fra så vurdere det også
men takk for tips og svar.
-
Ja ok, dem jeg har hatt har jeg ikke fått til å funke, den siste fikk jeg ikke valgt felg str jeg har, jeg har 17" den hopper fra 16" til 18"
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
På sigma/biltema så legger man inn rulleomkretsen i millimeter så der kan en fintune-monterer magnet på skrue til bremseskive og en annen passende avstand med sensor.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后