Det satt mange nervøse i teorisalen her i Bergen i dag, og jeg gjennomførte på 10 min og hadde 3 feil(litt snikskryt der altså). Irritert på de tre feilene jeg hadde, men bestått er bestått

Til de som skal ta lappen så er teoitentamen.no sin app veldig bra, de 479,- var vel verdt pengene(jeg jobber ikke for de).
Gav kjøreskolen fullmakt rett etter at jeg hadde bestått teori, og har allerede fått oppkjøring 19.08.
Kjøreutstyr er handlet inn, Sena er montert på hjelmen i dag, og jeg starter på min første kjøretime som da blir dobbeltime på førstkommende tirsdag 30.07. Selvfølgelig er det midt i Bergen sentrum vi begynner så det skal bli moro kjenner jeg

Men som jeg har også lagt ut på info siden på forumet så er jo da valget av sykkel. Regjerninga har sagt at det skal være sykkel på budsjett ca 0-60000kr og etter å lest litt på sidene her, så er jeg vel komme frem til at første sykkelen blir gjerne byttet ut etter en sesong og to. Jeg ønsker god sittestilling og noe racer som Kawasaki Ninja osv ønsker jeg ikke.
Kjøreskolen jeg skal bruke har Triumph som skolesykler. Som jeg har nevnt tidligere så har jeg også sett på BMW R1100RS da en kollega har denne type sykkel, og den var rimelig i innkjøp, men nå må han bytte clutch også har han byttet simringer osv på gafler fremme.
Jeg har trålet finn i det siste og har sett på følgende:
Yamaha TDM900
Yamaha FJR1300
Honda CBF600S
Honda Varadero