Denne dukket opp på FB, gjelder vel i Norge også …
Har din motorsykkel / enduro aldri vært registrert …
Har din motorsykkel / enduro aldri vært registrert …
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- MGR1
- Innlegg: 647
- Registrert: 08 feb 2013, 16:40
- Motorsykkelen din: AJS 500 twin 1955 - BMW F650ST 1997
- Bosted: Trondheim
Re: Har din motorsykkel / enduro aldri vært registrert …
Alle EU-direktiv = innskrenkninger i folks frihet.
-
- Innlegg: 366
- Registrert: 22 jul 2020, 13:31
- Motorsykkelen din: '20 Tiger 900 Rally Pro
- Bosted: Østfold
Re: Har din motorsykkel / enduro aldri vært registrert …
Hvor mange er det som sitter på en 21-24 modell som aldri har vært registrert, men som faktisk har planer om å registere den senere?
De med det største problemet er vel egentlig forhandlere som sitter med restlager fra tidligere, men de har fått disp. ut neste år til å selge ut årets modeller som mot formodning ikke er 5+ godkjente.
Nye modellserier hadde krav om 5+ allerede fra i år.
https://www.moto-tech.com.au/blogs/moto ... -new-rules
https://orwell.co.uk/news/new-euro-5-emissions-standard
De med det største problemet er vel egentlig forhandlere som sitter med restlager fra tidligere, men de har fått disp. ut neste år til å selge ut årets modeller som mot formodning ikke er 5+ godkjente.
Nye modellserier hadde krav om 5+ allerede fra i år.
https://www.moto-tech.com.au/blogs/moto ... -new-rules
https://orwell.co.uk/news/new-euro-5-emissions-standard