Lys i lasterommet

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
s1lVa
Innlegg: 21
Registrert: 31 jan 2010, 08:58
Motorsykkelen din: ingen

Lys i lasterommet

Legg inn av s1lVa »

Vet dette er et MC-forumet altså, men jeg det må da hjelpe hvis det er en bil som skal bruker til å frakte MC :P

Jeg har lett over ALT, og jeg trenger hjelp. Jeg skal legge opp (flere)lys i taket på lasterommet.
Leter etter LED belysning, men jeg finner ingenting. Biltema hadde vinneren helt til jeg fant ut at de ikke hadde produktet likevel, men dette var på alnabru.
http://www.biltema.no/Bat/12-V/Innvendi ... lampe-LED/" onclick="window.open(this.href);return false;

er det noen som har noen andre forslag til belysning?

Gammelgutt

Re: Lys i lasterommet

Legg inn av Gammelgutt »

Biltema på Alnabru er vel tomme for øyeblikket. Er det en butikk som ikke har det en skal ha så er det den. Delvis samme problem i Bærum, men i Mjøndalen her de ofte hatt ting som de to andre butikkene har vært tomme for.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Lys i lasterommet

Legg inn av Globe »

De har vel webshop?..Skulle ikke ta mange dagene å få disse tilsendt.

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: Lys i lasterommet

Legg inn av Onsløv »

Clas Ohlson har mye rart i 12 volt..
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

mekkern
Innlegg: 7627
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Lys i lasterommet

Legg inn av mekkern »

kan anbefale disse http://www.biltema.no/Fritid/Friluftsli ... lampe-LED/

lyser bra og da lipper du å legge opp fast lys-magnetfeste gjør at du også kan flytte disse rundt etter behov og de lyserLENGE på et sett batterier.. :thumleft
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: Lys i lasterommet

Legg inn av Onsløv »

Bruker disse i klesskapet. Har også magnetfeste og bevegelsesdetektor. Nok lys i et klesskap, aner ikke hvordan det blir i lasterommet på en bil. :D

Men her er det batteriet som må skiftes ut, men trenger ikke huske på å slå de av. Kan jo kanskje lage en kobling som henter strøm fra bilens batteri?
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

mekkern
Innlegg: 7627
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Lys i lasterommet

Legg inn av mekkern »

de philips greiene lyser lite i forhold til de jeg linket til...2 sånne så blir det greit lys synes jeg...
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

s1lVa
Innlegg: 21
Registrert: 31 jan 2010, 08:58
Motorsykkelen din: ingen

Re: Lys i lasterommet

Legg inn av s1lVa »

Gammelgutt skrev:Biltema på Alnabru er vel tomme for øyeblikket. Er det en butikk som ikke har det en skal ha så er det den. Delvis samme problem i Bærum, men i Mjøndalen her de ofte hatt ting som de to andre butikkene har vært tomme for.
Snakket med biltema igjen, de får inn disse rett før påske. Siden det er bår har det ikke vært sesong på det sa de.

har sett litt på svarene på tråden, men jeg skal koble det elektriske sammen til 1 bryter. Jeg regner med at jeg trenger ganske mange LED lamper i taket, for jeg skal ha godt med lys. Da blir lampene som går på batteri uaktuelt.

Går for biltema sine regner jeg med, hvis ikke noen andre ligger med en god link til et sted eller to =)

mekkern
Innlegg: 7627
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Lys i lasterommet

Legg inn av mekkern »

tror ikke batteriutgiftene blir store i løpet av et år med de jeg lenket til....3 slike i taket så blir det lyst nok til det meste-men kjøp en uansett og prøv,for den kan du smekke på veggen også så du får lys fra siden når det skygger ovenifra...69kr og test-blir nok overrasket skal du se..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

s1lVa
Innlegg: 21
Registrert: 31 jan 2010, 08:58
Motorsykkelen din: ingen

Re: Lys i lasterommet

Legg inn av s1lVa »

Biltema har faktisk LED Lysrør. Det så jo nesten bedre ut. ihvertfall mye mer LED lys enn de bitte små

Svar