Visning av plombering A til A2

Forum for mellomklasse-MC, motard og scootere for voksne.
Svar
Jacob_augste
Motorsykkelen din: BMW R90/6

Visning av plombering A til A2

Legg inn av Jacob_augste »

Hei,

1. Jeg har en BMW R90/6 som jeg skal plombere ned til A2. Noen her som vet om SVV ser på annet enn akkurat dette dersom det er det jeg bestiller timen for? Det er en motorsykkel som i utgangspunktet er et prosjekt og har uorginalt speedometer men som er kalibrert og viser korrekt. Ellers er alt i orden utenom et blinklys bak. Noen som vet om de kun tar kontroll av plomberingen og at effekten er redusert og montering er gjort etter boka? Da altså ikke masse annet.

2. Lurer også på om noen har erfaring med egen-dokumentasjon av montering av plomberingskit ift SVV. Taes bilder underveis i prosessen samt er papirene også i orden.

Takker for svar!

Mvh Jacob :)

Brukeravatar
SveinHa
Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
Kontakt:

Re: Visning av plombering A til A2

Legg inn av SveinHa »

Jeg nedgraderte min BMW R1100RS til A2 med kit fra Greybikes. De har ikke med å se på annet enn det du bestiller time til men med de folkene vet en aldri...

Jeg monterte strupingen selv, leverte med monteringsanvisning, nytt klistre-merkeskilt produsert for MIN sykkel (som kontrolløren plasserte der HAN ville) og skrev en egenerklæring om at jeg hadde montert selv og fulgt produsentens monteringsanvisning. Min struping er synlig uten demontering av noe som helst så jeg tok ikke bilder eller slikt underveis. Helt kurant godkjenning...
-----------------------------------------------
Litt om meg og mitt (der er fremdeles noen som er så gamle at de har hjemmeside i stedet for alskens usosiale medier): http://www.sveinha.com/

Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Jacob_augste
Motorsykkelen din: BMW R90/6

Re: Visning av plombering A til A2

Legg inn av Jacob_augste »

Takk for så raskt svar! Helt nydelig, da jeg krysser jeg fingrene for at det er i orden ved visning. Ha fortsatt en fin dag!

Svar