boss hoss

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
4lat

boss hoss

Legg inn av 4lat »

Er det noen som kan fortelle litt om den Boss Hossèn som går i Norge

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Hva vil du vite da? tror det er den med 505Hk som er i Norge.. Jessheim tror jeg..

Nok et bevis på at en orginal amerikansk sykkel tar hvilken som helst jappse i aksen... 8) :wink:
Bilde

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg så den i Oslo Open. Med prøveskilt. Jeg regnet ut at han må ut med ca 700.000 i avgifter for å få skilt på.
En meget kostbar penis forlenger.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
MC-avisa hadde en test/prøvetur med den for en stund siden. Du får prøve å kontakte de og høre.

Sykkelen er impotert from Amerika. Km. er ca. 350,000km. den har stått til salgs på Finn.no under HD. prisen tror jeg var 450,000,-

Har forøvrig hatt gleden over å sett den på Tyrigrava et par ganger...et voldsverk av en tohjuling skal du vite.
Glemmer ikke første gangen jeg så den... kjørte sammen med en kolega fra trønderlagstraktene. Han lå og krøyp rundt sykkelt og leita etter gearspaken......Den har automatkasse. Chevymotor med 8 sylidrer. En såkalt bigblock.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg er fornøyd med min Hoss. Den har skilter, sjelden, diskre men en blikkfanger. Jeg tror ikke en Boss Hoss hadde klart svingene så bra. Med en akselerasjon 2.6 sekunder på 0-100 hjelper ingenting da den ikke klarer svingene.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Gjest

Legg inn av Gjest »

Har noen et bilde av dette dyret?

Hadde vært artig å se :)

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Indian skrev:Jeg er fornøyd med min Hoss. Den har skilter, sjelden, diskre men en blikkfanger. Jeg tror ikke en Boss Hoss hadde klart svingene så bra. Med en akselerasjon 2.6 sekunder på 0-100 hjelper ingenting da den ikke klarer svingene.
Den Hoss Bossen på 505 Hk skal gjøre 0-100 på 1,9 sec. Men den er neppe noe særlig i svinngene nei...hehe :lol:
Bilde

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

ShadowMan skrev:Har noen et bilde av dette dyret?

Hadde vært artig å se :)
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Så noen bilder av 2005 modellen.
606ci motor!! på 640HK!! :twisted:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Koster ikke mere enn $90,000.00 i USA.....kremt... :roll:
Bilde

Gjest

WOW!

Legg inn av Gjest »

Nais. He he! :shock:

TheBoss

Boss Hoss

Legg inn av TheBoss »

Hallo Gutter, her er han som tar inn disse sykklene.Jeg har solgt sykkelen til en i Oslo,forde jeg har kjøpt en ny.Denne som blir omtalt er en 1998mod BossHoss med en ZZ4 på 350cid(5735ccm)med 385Hk.+NOS som utgjør 505Hk.Denne har et gir med en Converter som blir opperert elektrisk.Den har en performances på ca.2,1sec. fra 0-60mph(96,56Km)1/8Mil på ca 7sec. hvis man får feste.
Den nye Bossèn som jeg får inn til Oslo i Feb. er en 502cid som er stroker motor på 540cid(8849ccm)Denne har 590Hk+NOS som er ca.890Hk (ikke målt pr.dags dato.) motoren er på 921Nm ved 5200rpm.Denne sykkelen har 2 Gir + Revers,som oppereres elektrisk.Ca topp fart 334Km.Målt på bane ved Naples Fl.Bossèn kan ses neste år i Oslo(Februar)[/img]

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Og pris på dette vidunderet? 8)
Bilde

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Boss Hoss

Legg inn av rogg »

TheBoss skrev:.Bossèn kan ses neste år i Oslo(Februar)[/img]
Da kunne du vel gi oss et vink, sånn at det var muligheter til å beskue vidundret....og ja ...hva er prisen på noe slikt...?
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Gjest

Re: Boss Hoss

Legg inn av Gjest »

TheBoss skrev:Målt på bane ved Naples Fl.Bossèn kan ses neste år i Oslo(Februar)
Ikke vær sjenert da, send oss et bilde :D

TheBoss

Boss Hoss

Legg inn av TheBoss »

Prisen inn til Norge ferdig reg. er 694.317,- Kr. Bilde kan jeg ikke skaffe den skal lakkeres hos lazy paint i Jan/feb.Den er bare grunna i fra USA.Den skal test kjøres i Fl. i en Mnd. føre den skal over til Norge.Sykkelen blir og se hos LazyBoyz.Dette blir en rein drag bike i Street legal,lakken blir det Atle på Lazy paint som bestemmer så det er like spennende for meg hvordan den kommer til og bli.Sykkelen er Døpt CharlyPower etter han som har bygd opp Motoren i sommer.Tror nemlig jeg skal holde Busan helt til tops med denne, men fartsgrensene i svingene.Da er det hadde bra.Norge er ikke helt bygd for en sykkel som denne,men den er like morsom og kjøre i 30Km som i full fart.Du har nemlig en kjøre følelse som du ikke har på andre sykkler.mange lurer på hvordan den er og kjøre, og tro meg rett den er bedre en Goldwingen.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Ja det blir spennende.. Har selv vert borti lakkjobbene til de "late gutta", å det er like spennende hver gang..
Bilde

Svar