http://www.suleskarvegen.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kona og jeg har lyst på en ny Suleskar/Lysebotn-tur, men vet enda ikke når. Sjekker nærmere med henne om 19. - 20. juni passer.Godtvoksen skrev:Jeg og kona planlegger og kjøre denne ruta helgen 19-20 juni.
En herlig middag og overnatting på helt nye Sølvgarden Hotell og Feriesenter i Valle hører med på en liten luksushelg . Er det noen som vil bli med på turen Broke-Suleskaret? I så fall møtes vi til frokost på Sølvgarden Hotell søndag 20. juni...
Det er en fin runde du planlegger, men jeg vil foreslå at du utvider runden litt og tar med deg ytre veien mellom Egersund og Flekkefjord. Dette er en flott strekning som inkluderer Jøssingfjorden og varierte og svingete veier. Du har sikkert kjørt der tidligere, men det er verdt å kjøre den flere ganger.Godtvoksen skrev:Jeg og kona planlegger og kjøre denne ruta helgen 19-20 juni.
Helt enig, men kona er med og da må det nok være pedgogisk riktig lengde på turene...gaus skrev: Det er en fin runde du planlegger, men jeg vil foreslå at du utvider runden litt og tar med deg ytre veien mellom Egersund og Flekkefjord. Dette er en flott strekning som inkluderer Jøssingfjorden og varierte og svingete veier. Du har sikkert kjørt der tidligere, men det er verdt å kjøre den flere ganger.
Ja, du får ta det pent i starten, og øke etterhvert.Godtvoksen skrev:Helt enig, men kona er med og da må det nok være pedgogisk riktig lengde på turene...gaus skrev: Det er en fin runde du planlegger, men jeg vil foreslå at du utvider runden litt og tar med deg ytre veien mellom Egersund og Flekkefjord. Dette er en flott strekning som inkluderer Jøssingfjorden og varierte og svingete veier. Du har sikkert kjørt der tidligere, men det er verdt å kjøre den flere ganger.