I går da jeg var ute og kjørte så jeg at jeg hadde kjørt hele turen med krana på "off". Dvs at den ikke virker.....
Har det noe å si? (jeg er ei jente med begrensede kunnskaper om skruing ol.)

Ikke bare er du jente, men du er atpåtil litt blondBenny skrev:J
Har det noe å si? (jeg er ei jente med begrensede kunnskaper om skruing ol.)![]()
Vi får inbille han at det er en Virago. (ikke sikkert han ser forskjellen?)cheron skrev:Pollti på en Honda???????????? Detta må jeg se...
HmmGeso skrev:Vi får inbille han at det er en Virago. (ikke sikkert han ser forskjellen?)cheron skrev:Pollti på en Honda???????????? Detta må jeg se...
Jeg skrur min til off kun når jeg skal skru tanken av sykkelen. Ellers står den på bestandig. Du har vel forgassere med flottører som stenger for bensinen når flottørkammeret er fullt (når alt virker som det skal, noe det som oftest gjør).Benny skrev:Jeg er jo den stolte eier av en Honda Shadow... Den er ikke helt ny så det dukker stadig opp ting som ikke er helt som de burdeJeg pleier å sette bensinkrana på "off" når jeg parkerer på kvelden(veit ikke om det er nødvendig?)
I går da jeg var ute og kjørte så jeg at jeg hadde kjørt hele turen med krana på "off". Dvs at den ikke virker.....
Har det noe å si? (jeg er ei jente med begrensede kunnskaper om skruing ol.)![]()
Ja ja det er jo en begrunnelse det, men jeg tviler på om han flyr ned og stenger hovedstengekrana i kjelleren hver kveld selv om den står der og er der for noe - den blir brukt høyst når du reiser bort en lang helg eller på ferie dersom den blir brukt i det hele tatt.Intruder skrev:Min nabo som er Mc-mekker sa at det antakelig var en grunn til at den satt der,
altså steng den når du parkerer !!:[-o<
mekkern skrev:Kjempevisdomsord: IKKE skru på noe som virker.
Hvis ikke det lekker noe så tut og kjør.
skift den til høsten når du parkerer så du kan drenere forgasserne.
Stenger en den monterte bensinkran når man parkerer,er en ihvertfall sikkerIntruder skrev:Min nabo som er Mc-mekker sa at det antakelig var en grunn til at den satt der,
altså steng den når du parkerer !!:[-o<
Benny skrev:
Hva betyr å drenere forgasserne????
Geso skrev:Benny skrev:
Hva betyr å drenere forgasserne????
Det betyr at du tar den nye drillen til Kenny, setter i ett 4 mm. borr, og borrer ett hull under den fremste forgasseren. Da vil bensinen du har i tanken renne tvers gjennom.(Bare tuller.(fant ut at jeg måtte skrive det, så du ikke tok meg alvorlig))
HAr du fått tak i instruksjonsbok enda?
(Kommer du bortom på søndagen, så kan vi ødlegge sammen????)
God helg
Geso