Advarsel. Grus i veien Hurum(Klokkarstua/Verket

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Togmannen
Innlegg: 121
Registrert: 23 jul 2010, 11:53
Motorsykkelen din: Kawa Ninja1000Sx, Kawa Er-6n 2007
Sted: Oslo

Advarsel. Grus i veien Hurum(Klokkarstua/Verket

Legg inn av Togmannen »

For alle som skal kjøre tur utover Hurum og ned til Verket,(Ferge til Svelvik), så er det to steder med masse grus i veibanen i bakkene ned mot Verket fra Klokkarstua.

Kart:

Det var kun bar asfalt i hjulsporene. Grusen har tydeligvis kommet under et regnskyll fra sideveier.
Har varslet med veifelleskjemaet, men med Statens VeiUvesen så er det jo tvilsomt at noe skjer.

Så ta det litt med ro nedover bakkene der.
Kjør som om ingen andre ser deg.

Kawasaki Ninja 1000 Sx 2020
Kawasaki Er-6n 2007

X-Honda Vfr 800 2009

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Advarsel. Grus i veien Hurum(Klokkarstua/Verket

Legg inn av Dexter »

Togmannen skrev:For alle som skal kjøre tur utover Hurum og ned til Verket,(Ferge til Svelvik), så er det to steder med masse grus i veibanen i bakkene ned mot Verket fra Klokkarstua.

Kart:

Det var kun bar asfalt i hjulsporene. Grusen har tydeligvis kommet under et regnskyll fra sideveier.
Har varslet med veifelleskjemaet, men med Statens VeiUvesen så er det jo tvilsomt at noe skjer.

Så ta det litt med ro nedover bakkene der.
Den grusen har vært der så lenge jeg kan huske så om det er regn eller hva som har brakt det dit skal jeg la være usagt, men det kan komme brått på... Kjørte der for 2 uker siden, da var det relativt mye i veien. Må innrømme at det falt meg ikke inn å rapportere det... uvisst av hvilken årsak :scratch Det går ikke så fort med meg... men så blir det ikke så bra heller :knegg
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38173
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Advarsel. Grus i veien Hurum(Klokkarstua/Verket

Legg inn av AJ »

Dexter skrev: Den grusen har vært der så lenge jeg kan huske så om det er regn eller hva som har brakt det dit skal jeg la være usagt, men det kan komme brått på... Kjørte der for 2 uker siden, da var det relativt mye i veien. Må innrømme at det falt meg ikke inn å rapportere det... uvisst av hvilken årsak :scratch Det går ikke så fort med meg... men så blir det ikke så bra heller :knegg
Du er i så fall ikke alene...
Var med på kjøreturen jeg også, da vi kom over grusen i den svingete bakken. Ingen av oss sendte veifelleskjema... :eh :fool:

Skjerpings til oss begge! :orefk

Og :notworthy: til Togmannen for å ha sendt veifelleskjema og varsling her på MCsiden.no :=D>
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Advarsel. Grus i veien Hurum(Klokkarstua/Verket

Legg inn av Intruder »

Nedenfor meg er det noe grus i en sving,selv med en treg Intruder merkes det med en gang.... :dontknow
Grus i veien...........,DET er fali`det..! :oh :scratch
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar