Er det noen flere herfra som skal på NAF-MC seminaret i Molde 10.-12. september?

Jeg og ei til skal fra NAF-MC Romerike

Dessverre var det ikke meg som trakk det lengste strået i NAF MC Trondheim denne gangen men det kommer garantert to damer som representerer oss veldig braLena-SL skrev:Hei!
Er det noen flere herfra som skal på NAF-MC seminaret i Molde 10.-12. september?![]()
Det var dumt det ikke ble deg. Hadde vært artig å treffes igjencbrdama skrev:Dessverre var det ikke meg som trakk det lengste strået i NAF MC Trondheim denne gangen men det kommer garantert to damer som representerer oss veldig braLena-SL skrev:Hei!
Er det noen flere herfra som skal på NAF-MC seminaret i Molde 10.-12. september?![]()
Litt usikker ennå. Vi hadde satt en dato i juni, men fikk tilbakemeldinger om at det var litt tidlig for de som måtte over fjell. Så vi sjekker et par andre alternativ.evike skrev:På snakk om: Når er treffet deres på Romerike?
Det må vi prøve å få til :[-o<Lena-SL skrev:Litt usikker ennå. Vi hadde satt en dato i juni, men fikk tilbakemeldinger om at det var litt tidlig for de som måtte over fjell. Så vi sjekker et par andre alternativ.evike skrev:På snakk om: Når er treffet deres på Romerike?
Jeg skal legge ut dato'n her så fort det blir bestemt
Det tror jeg du klarer uten noen problemer Evike, god turevike skrev:Bråbestemt på dagens/kveldens styremøte: Jeg skal visst til Molde likevel og representere NAF MC VESTFOLD. Helt alene...
Eva
Så braevike skrev:Bråbestemt på dagens/kveldens styremøte: Jeg skal visst til Molde likevel og representere NAF MC VESTFOLD. Helt alene...
Eva