Kom med Julens vitser og morsomme historier.
Her er en:
Når det gjelder julenissen gjennomgår de fleste mennesker tre stadier:
- Først tror de på julenissen
- Så tror de ikke på julenissen
- Og så må de være julenissen
Julemoro....
He,he...For ikke å tenke på formen din på julekveldenD_Demon skrev:Ikke dårlig den. Min julekalender neste år blir som følger: 1 pils den 1. 2 pils den 2. 3 pils den 3. osv. blir god og full utover jula ja:DGSXR skrev:Her var det ikke kommet mye, får vel trø til med å vise årets julekalender jeg da.

Kanskje du skal være julenisse i samme slengen også, det ville nok ha blitt litt av et syn :shock: .
Jepp, hadde vært litt festlig. ser for meg foreldra da nissen kommer inn i rommet og ikke klarer å stå på beina, med en kasse hvor det er igjen en sixpack i ene handa, og en strisekk i den andre. hehe. må jeg prøve på.GSXR skrev:He,he...For ikke å tenke på formen din på julekveldenD_Demon skrev:Ikke dårlig den. Min julekalender neste år blir som følger: 1 pils den 1. 2 pils den 2. 3 pils den 3. osv. blir god og full utover jula ja:DGSXR skrev:Her var det ikke kommet mye, får vel trø til med å vise årets julekalender jeg da.
: .
Kanskje du skal være julenisse i samme slengen også, det ville nok ha blitt litt av et syn :shock: .

Da er det tid for årets julekalender igjen og hvorfor ikke en til oss voksne ogsåGSXR skrev:Her var det ikke kommet mye, får vel trø til med å vise årets julekalender jeg da![]()
(Har lagt til denne kalenderen tidligere, men beklageligvis var den borte vekk så jeg legger den inn igjen hehe)

Noen som kan matche denne