Würth SIG-3000, fett?
Würth SIG-3000, fett?
Internett anbefaler en blanding av Honda moly 60 og Würth SIG-3000 fett til å smøre kardangen (dvs. "splines"). Moly-60 har jeg fått tak i, men ikke den andre. Noen her som har peiling på hvor det kan fås tak i?
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Re: Würth SIG-3000, fett?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Ja jo, har sendt dem en epost uten å få svar (enda), får vel dra bortom en gang. Men de hadde en slags nettbutikk hvor den ikke fantes.mekkern skrev:på Würth butikken?
Det jeg kanskje egentlig lurer på er om det er noen med tilsvarende kardang (BMW K75) som har noe alternativt lurium-forslag? Jeg regner ellers med å prøve "ren" moly-60, etter det jeg forstår skal den virke bra bortsett fra at den ikke holder seg så godt på plass, så man må fette opp oftere.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Kanskje noen har vært lure og lagt ut moe lurt om lurium herfrodef skrev:...som har noe alternativt lurium-forslag?

http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=14&t=1411" onclick="window.open(this.href);return false;

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Nå fikk jeg svar fra Wurth:
> Hei, dette er et produkt som kun selges i USA. Vi har dessverre ikke tilgang til den her Norge.
Hva skjedde med globaliseringen? Finer én nettsjappe i USA som selger denne, men de vil visst gjerne ha 30-40 dollar i porto for denne greia som koster $18. Noen andre i Oslo som ønsker seg noe fett fett og vil dele på portoen?
> Hei, dette er et produkt som kun selges i USA. Vi har dessverre ikke tilgang til den her Norge.
Hva skjedde med globaliseringen? Finer én nettsjappe i USA som selger denne, men de vil visst gjerne ha 30-40 dollar i porto for denne greia som koster $18. Noen andre i Oslo som ønsker seg noe fett fett og vil dele på portoen?
- Geir
- Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Kanskje du finner noe her: http://www.norskindustriolje.no/Sm" onclick="window.open(this.href);return false;ørefett_Omega-162.aspx Hvis ikke har kanskje båtfolket noe å by på, feks. noe slikt: http://www.eurofritid.no/?pageID=133&ItemID=3788" onclick="window.open(this.href);return false;
Geir
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.